خودروهای ۵۰۰ میلیونی تا یک و نیم میلیاردی بازار

لست سکند

با قیمت های فعلی خودرو، تعداد خودروهای گران قیمت بازار روز به روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر نیز خودروهای چند صد میلیون تومانی تا چند میلیاردی شرکت‌های مختلف در بازار زیاد هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این مطلب کاماپرس قیمت‌ برخی انواع خودروها را از شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو، پارس خودرو، مدیران خودرو، کرمان موتور و بهمن با قیمت بالای ۵۰۰ میلیون تومانی تا کمتر از ۱.۵ میلیارد تومانی بررسی خواهد کرد؛

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

گرانترین محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتوماتیک با قیمت 515 میلیون تومان عرضه می‌شود. هایما اس 5 توربو بیش از ۲۰۰ میلیون تومان گران تر است و با قیمت 734 میلیون تومان به فروش می‌رسد. محصول گران بعدی ایران خودرو هایما اس 7 توربو با قیمت 828 میلیون تومان قرار دارد و در نهایت هایما اس 7 توربو پلاس است که با 900 میلیون تومان قابل خریداری است.

راز آسمان پایتخت

برلیانس از پارس خودرو

انواع برلیانس تولیدی مجموعه پارس خودرو با قیمت بالای ۵۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود؛ برلیانس اچ 320 اتوماتیک با 503 میلیون تومان قیمت، ارزان ترین این گروه است. برلیانس اچ 330 اتوماتیک نیز مبلغی معادل 516 میلیون تومان دارد. در حال حاضر برلیانس کراس گران ترین خودروی پارس خودرو با 530 میلیون تومان محسوب می‌شود.

۶ محصولات بالای ۵۰۰ میلیون تومانی از کرمان موتور

در میان محصولات کرمان موتور گزینه‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان زیاد است؛ ارزان ترین خودرو در این فهرست، جک اس 3 با قیمت 596 میلیون تومان محسوب می‌شود. لیفان ایکس 70 هم با 650 میلیون تومان قیمت، در رتبه دوم قرار دارد. گزینه‌های بعدی با اختلاف قیمتی بالای ۲۰۰ میلیون تومان، جک اس فایو 862 میلیون تومانی و جک اس 5 جدید 913 میلیون تومانی هستند.

گران ترین محصولات کرمان موتور، خودروهای کی ام اس تی ۸ و کی ام اس کی 7 هستند که به ترتیب با قیمت‌های 917 میلیون تومان و یک میلیارد و 340 میلیون تومان عرضه می‌شوند.

محصولات مدیران خودرو چند؟

در گروه محصولات مدیران خودرو، ام‌ وی ام ایکس 22 اتوماتیک اسپورت و ام وی ام ایکس 33 با قیمتهای 532 و 584 میلیون تومان، قیمتی زیر ۶۰۰ میلیون تومان دارند.

بعد از این دو خودرو،چری آریزو 5 با قیمت 626 میلیون تومان است. البته چری آریزو 5 جدید در حال حاضر با مبلغ 680 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو گران بعدی مدیران خودرو چری تیگو با 780 میلیون تومان است. قیمت چری آریزو 6 هم 825 میلیون تومان اعلام شده است. در حال حاضر دو خودرو ام وی ام ایکس 55 و چری تیگو با قیمت های 826 و ۹۵۵ میلیون تومان گرانترین های این مجموعه به حساب می‌آیند.

خودروهای گروه بهمن

در میان خوروهای گروه بهمن، وانت کاپرا با قیمت 630 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فیدلیتی 5 نفره یک میلیارد و 100 میلیون تومان و 7 نفره آن یک میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد. مزدا 3 گروه بهمن نیز یک میلیارد و 220 میلیون تومان است و در انتهای لیست گران تزین محصولات این مجموعه دیگنیتی با یک میلیارد و 270 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مرتبط با : ایران خودروپارس خودروکرمان موتورگروه بهمنمدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز