خلوت ترین صرافی های تهران / چطور ارز دولتی بگیریم؟ اسفند 1402

لست سکند

با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش حجم سفرهای خارجی و همچنین با توجه به پایان مهلت خرید سهمیه سالانه ارز دولتی توسط شهروندان، این روزها صرافی‌ها از سایر ایام سال شلوغتر به نظر می رسند.

به گزارش کاماپرس، اختلاف قیمت ارز دولتی و ارز آزاد، تعداد زیادی از شهروندان را به این صرافت انداخته که از سهمیه خود برای دریافت 2000 یورو استفاده کنند. در حال حاضر هر یورو با نرخ دولتی 45 هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که این ارز در بازار آزاد 62 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. این اختلاف 34 میلیون تومانی و فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال، میزان مراجعه به بانک ملی و صرافی ها را افزایش داده است.
با توجه به اینکه متقاضیان باید پس از طی مراحل اداری و افتتاح حساب ارزی در بانک ملی، به صرافی مراجعه کنند، اکثر شهروندان به دنبال نزدیک ترین صرافی های شهر خود هستند.
بیشتر بخوانید:
در حال حاضر، با توجه به مشاهدات میدانی در تهران، برخی صرافی ها در مقایسه با سایرین خلوت تر هستند. با این حال توصیه می شود کاربران قبل از مراجعه، با صرافی تماس بگیرند.

مرکز تهران

صرافی المپیک: خیابان فردوسی

صرافی جم: خیابان قائم مقام فراهانی

صرافی رستمی: بازار، خیابان حمام چال

راز آسمان پایتخت

شمال تهران

صرافی میرداماد: بلوار میرداماد، رودبار شرقی

صرافی سپند: پاسداران، گلستان دوم

صرافی گاندی: ولیعصر، تقاطع توانیر 

غرب تهران

صرافی متین: شهرک غرب، خیابان ایران زمین

صرافی کاج: سعادت آباد

صرافی تهران: خیابان ستارخان

صرافی یاران: حد فاصل فلکه اول و دوم صادقیه

جنوب تهران

صرافی معتمدیان: خیابان فداییان اسلام، خیابان جندقیان

 

اگر شما هم تجربه ای از حضور در صرافی های تهران و سایر شهرها دارید، لطفا با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. خلوت ترین صرافی شهر شما کدام است؟ نام و آدرس صرافی را لطفا در بخش کامنتها بنویسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “خلوت ترین صرافی های تهران / چطور ارز دولتی بگیریم؟ اسفند 1402

  1. الهه گفته:

    من اول اسفند مراجعه کردم به صرافی‌های مرکز تهران همگی گفتن تا خرداد ماه رزرو شده نوبت ها و هیچ ارزی فروخته نمیشه برو اینترنتی نوبت بگیر و اینترنتی هم جوابگو نیستند پیام تکمیل ظرفیت میاد کلا

  2. اکبر گفته:

    ما تو اراک متاسفانه یدونه صرافی بیشتر نداریم اون یکی هم اینقدر ناز داره که نگو. یکماه خودم دنبال گرفتن ارز هستم هنوز موفق نشدم.

  3. راضیه گفته:

    هیچ صرافی جز ملی ارز نامیده اینا همش بازی و نمایشه ،تا دیدن ارز بالا می‌ره همهرا مثل ثبت نام خودرو ها کشیدن بالا .تازه صرافی ملی قبلا مشتریانی سفارشیشو انتخاب کرده و خودش اول وقت می‌زاره نوبت ما مردم همیشه زیر دست و پا هستیم .زمینی قصد سفر وان داریم بچه هامون تا الان نتونستن بگیرن .

  4. راضیه گفته:

    یه عمر تو نوبت و ثبت نام های ناعادلانه وقت گذاشتیم .فقط سفارشیا از قبل رفتن تو لیست .چرا من نباید در عرض 365 روز نتونم سهم ارز خودم را بگیرم ؟؟؟؟ چرا مسیولین موقع افتتاح حساب ارزی همان روز نوبت به دریافت نمیدن ؟ اینارو نوشتم تا ببینن و برنامه ریزی عادلانه کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز