خطرناک ترین دانشگاه های آمریکا

تور لحظه آخری-کاماپرس

رفتن به دانشگاه یک بخش مهم از زندگی بسیاری از جوانان آمریکایی و یا مهاجران تحصیلی این کشور است. آن‌ها در این مرحله از زندگی خود اغلب دور از والدین زندگی می‌کنند و می‌آموزند که چگونه روی پای خود بایستند. با این حال همه دانشگاه‌ها از امتیازات یکسان برخوردار نبوده و آمارهای مربوط به جرائم در آن می‌تواند به والدین و فرزندان آن‌ها برای انتخابی عاقلانه‌تر کمک کند. کاماپرس در این مطلب به معرفی خطرناک‌ترین دانشگاه‌های آمریکا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

دانشگاه میشیگان

در صدر جدول خطرناک‌ترین دانشگاه‌های آمریکا دانشگاه میشیگان با ۲ هزار و ۲۰۸ جنایت گزارش شده، قرار دارد تعداد قابل توجهی از این گزارش‌ها به تجاوز و انواع آزارهای جنسی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دانشگاه ایالتی اوهایو

پردیس اصلی ایالت اوهایو تنها در یک سال بیش از ۵۶۳ گزارش آزار جنسی دریافت کرد که بالاترین میزان در بین مؤسسات آموزشی موجود در این لیست است.

دانشگاه واشنگتن

از ۳۵۵ جنایات گزارش‌ شده در پردیس سیاتل این دانشگاه، ۲۰۳ مورد به دزدی اختصاص یافته که از این لحاظ در صدر دانشگاه‌های لیست قرار گرفته است.

دانشگاه کالیفرنیا برکلی

این دانشگاه از دهه ۱۹۶۰ به‌عنوان کانون اعتراضات سیاسی شناخته شده و بیش از ۳۲۳ جنایت گزارش شده را ثبت کرده است. دانشگاه کالیفرنیا همچنین بالاترین جایگاه را در جرایم مرتبط با وسایل نقلیه موتوری دارد.

دانشگاه خاویر

این دانشگاه کاتولیک یسوعی، واقع در سینسیناتی، اوهایو تنها در یک سال بیش از ۲۲۳ گزارش دریافت کرد که ۲۰۸ مورد از آن‌ها در رابطه با تجاوز و آثار جنسی بودند.

دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس

این دانشگاه برخلاف معماری زیبای خود در یک سال بیش از ۲۲۲ جرم گزارش داد که ۱۰۷ مورد از آن‌ها به سرقت اختصاص دارد.

دانشگاه مینه سوتا

دانشگاه مینه‌سوتا به دلیل ترکیبی از ۱۹۳ گزارش مربوط به وسایل نقلیه موتوری، سرقت و آزار جنسی در رتبه هفتم لیست قرار می‌گیرد. به علاوه یکی از معدود موسسات آموزشی به شمار می‌رود که در سال تحصیلی یک قتل در آن صورت گرفته است.

دانشگاه سینسیناتی

پردیس اصلی این دانشگاه ۱۹۳ گزارش را ثبت کرده که ۷۱ مورد از آن به جرائم وسایل نقلیه موتوری اختصاص دارد. همچنین بقیه آمار به ضرب و جرح شدید و سرقت مربوط می‌شود.

دانشگاه ایالتی میشیگان

از ۱۷۴ جنایت گزارش شده در این دانشگاه ۱۰۵ مورد به تجاوز و آزار جنسی مربوط هستند.

دانشگاه آیووا

دانشگاه آیووا رتبه دوم را در حملات شدید دارد و از ۱۶۴ جنایت ثبت شده آن در مجموع ۶۷ مورد به ضرب و جرح مربوط است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز