خسارت جبران نشدنی BMW به کاربران آیفون 15

تور لحظه آخری-کاماپرس

کارشناسان هشدار‌ می‌دهند اگر همزمان صاحب آیفون ۱۵ و خودروی بی‌ام‌و هستید بهتر است تا اطلاع ثانوی از شارژ گوشی با پد شارژ بی‌سیم خودرو خودداری کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از مک رومرز، برخی از کاربران در توییتر تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و نوشتند تراشه ان‌اف‌سی آیفون ۱۵ آن‌ها پس از شارژ با پد شارژ بی‌سیم خودرو، از کار افتاده است.

بیشتر بخوانید:

برخی از مشتریان نیز می‌گویند که آیفون با صفحه سفید به حالت بازیابی اطلاعات رفته و پس از راه اندازی مجدد، تراشه دیگر کارایی سابق را ندارد. در گوشی‌های آیفون، تراشه ان‌اف‌سی ویژگی‌هایی مانند اپل پی و کلیدهای دیجیتال ماشین را زیر نظر دارد و در صورت ایجاد مشکل، کاربر دیگر نمی‌تواند از این ویژگی‌ها استفاده کند.

راز آسمان پایتخت

بدترین قسمت ماجرا این است که به نظر نمی‌رسد راهی برای رفع مشکل وجود داشته باشد. بسیاری از مشتریان پس از تعویض متوجه شدند آیفون جدیدشان نیز در برابر همان مشکل آسیب پذیر است. تاکنون بیشتر شکایات کاربران به آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس بوده، اما ممکن است آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز تحت تأثیر قرار بگیرند، بنابراین توصیه می‌شود دارندگان هر مدل آیفون ۱۵ تا زمان رفع مشکل با احتیاط عمل کنند.

هنوز مشخص نیست علت این مشکل به‌خصوص چیست، اما مسئولان اپل در حال رسیدگی به موضوع هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز