محبوب ترین ماشین های بی ام و

تورهای مسافرتی لحظه آخر

BMW یکی از برندهای برتر خودرو در جهان است که همواره به دلیل بروزرسانی امکانات محصولات تولیدی مورد توجه اتومبیل‌سواران قرار دارد. این برند خودروسازی هر ساله در حال اضافه کردن آپشن‌های خاص و متمایز به محصولات تولیدی خود است. در سال‌های گذشته برند بی ام و محصولات خود را به صورت برقی روانه بازار کرده که تفاوت‌های زیادی با مدل‌های قبلی دارد. با توجه به امکانات و حساسیت‌های مدل‌های کنونی، به نظر در صورت بروز مشکل، تعمیرات بی ام و 2023 بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، نگاهی گذرا و پرسش و پاسخی ساده درباره تمایل و علایق مشتریان برای داشتن خودروهای لوکس نشان می‌دهد که بسیاری آرزو دارند برای مدت زمانی یکی از مدل‌های خودرو بی ام و را بخرند و از آن استفاده کنند. این برند خودروسازی سال 1997 یک بار متحمل شکست شد اما در فاصله زمانی کمی مجددا سرپا شد و توانست تا 27 درصد از فروش خودروهای لوکس بازار را در اختیار بگیرد. در حال حاضر بی ام و بعد از مرسدس بنز در لیست پرفروش‌های بازار است. سایت کاراند درایو طی یک گزارشی بازار خودرو را مورد بررسی قرار داده، در ابتدای این لیست نام بی ام و آی4، به عنوان یکی از خودروهای لوکس و برتر بازار دیده می‌شود.

سه مدل از خودروهای جذاب بی ام و را بشناسید

بي ام و i4 در میان خودروهای رقیب متمایز بوده و مورد توجه مشتریان قرار دارد. این مدل بی ام و الکتریکی است که توانسته با شتاب، هندلینگ و بسته بندی هوشمند از دیگر سدان‌های اسپرت متمایز شود. در واقع آی 4 یک مدل مناسب از بی ام و است که توانسته جایگاه خود را در بین دیگر محصولات همرده پیدا کند.

یکی دیگر از مدل‌های مورد توجه بی ام و در بازار نوع ام3 است که با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به بازار عرضه شده است. این خودرو موتور سه لیتری دارد که نیروی خود را از توربو شش سیلندر خطی دریافت می‌کند. توانایی مدل پایه این خودرو 479 اسب بخار و 600 نیوتن متر است. بی ام و ام3 از لحاظ ظاهری جذابیت چندانی نسبت به دیگر مدل‌های تولیدی این برند ندارد اما به دلیل امکانات مناسب و قدرت خوبی که دارد همچنان پرطرفدار به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

مشتریان بازار خودرو که مایل به داشتن برند لوکس بی ام و هستند به مدل آی 7 این برند نیز توجه دارند. این مدل خودرو نسبت به مدل‌های همرده چهره محکم‌تر و اصطلاحا مردسالارانه‌ای دارد. خودرو آی 7 ششمین خودرو تمام الکتریکی بی ام و است که به دلیل پیشرانه قوی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. این نسل خودرو به شارژرهای سوپر فست مجهز است که 195 کیلو وات توان دارد. ضمنا بی ام و آی 7 از یک برنامه شارژ اختصاصی بهره می‌برد که وضعیت باتری را فوری مانیتور می‌کند و با توجه به دمای باتری، دمای محیط و پارامترهای دیگر، بهترین برنامه و ولتاژ شارژ را در دسترس قرار می‌دهد.

با توجه به امکانات یادشده، در صورتی که هر یک از محصولات با مشکل مواجه شوند، باید به تعمیرکاران متخصص آن رجوع کرد. تعمیرکارانی که به امکانات این قبیل خودرو و نواقص آن‌ها آگاهی داشته و در صورت خرابی کامل یک قطعه، آن را با اورجینال جایگزین کرده و با گارانتی کامل به صاحبانشان تحویل بدهند.

تعمیر بی ام و-کاماپرس

چرا عارفیان سرویس برای تعمیر بی ام و مناسب است؟

با در نظر داشتن حساسیت محصولات بی ام و، در صورت بروز مشکل تعمیرات آن اهمیت پیدا می‌کند. از آنجایی که تمامی محصولات بی ام و ظرافت خاصی دارند و از تکنولوژی ویژه‌ای بهره برده‌اند باید برای تعمیرات آن به متخصصان مراجعه کرد. تعمیرات بی ام و 2023 توسط گروه عارفیان سرویس به خوبی انجام می‌شود.

مجموعه عارفیان سرویس خدمات مرتبط با تعمیرات بی او م 2023 را با قیمت منصفانه و تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهند. متخصصان این مجموعه به صورت تخصصی عیب یابی بی ام و را با استفاده از ابزار پیشرفته انجام می‌دهند و در صورت لزوم قطعات اصل را جایگزین قطعه‌های خراب می‌کنند.

تمامی قطعات تعویضی این مجموعه از کشور دبی تامین شده و از این رو مشتریان بابت قطعات نصب شده روی خودرو خود دل نگرانی ندارند. متخصصان این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات مربوط به تعمیر بی ام و 2023، در صورت نیاز به تعمیر خودروهای لوکس بنز، تویوتا، لکسوس و … نیز می‌پردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : عارفیان سرویس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز