شرایط خرید پژو پارس سال با 185 میلیون تومان

لست سکند

گروه ایران‌خودرو فروش فوق‌العاده پژو پارس سال را برای سه گروه متقاضی از امروز یکشنبه 18 دی ماه آغاز کرده که این طرح تا پایان روز سه‌شنبه 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پژو پارس سال سفارشی و پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی برای سه گروه متقاضی عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه شده که این خودروها طی سه ماه تحویل خریداران می‌شود.

شرایط خرید خودرو پژو پارس

در این طرح خودرو پژو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با قیمت 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان و خودرو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی با قیمت 185 میلیون و 170 هزار و 700 تومان عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند این دو خودرو را از میان رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

متقاضیان ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. به هر کدملی یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت و عدم فعال بودن پلاک انتظامی از شرایط دیگر این طرح فروش فوق‌العاده اعلام شده است.

قیمت خودروها قطعی بوده و مراسم قرعه‌کشی این محصولات در روز شنبه 24 دی ماه صورت می‌گیرد که این مراسم به صورت آنلاین از آپارات پخش خواهد شد.

از دیگر خودروهای عرضه شده در این طرح ایران‌خودرو می‌توان به سورن پلاس دوگانه‌سوز و راناپلاس اشاره کرد که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این خودروسازی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز