خرید دسته گل لاکچری چقدر هزینه بر می دارد؟

خرید دسته گل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

به دلیل کمبود وقت و مشغله‌های زندگی مدرن بسیاری از افراد فرصت مراجعه به گل‌فروشی را ندارند و به دنبال بهترین فروشگاه اینترنتی برای تهیه دسته گل لاکچری برای مناسب ویژه هستند. فروشگاه اینترنتی انگور امکان تهیه بهترین دسته‌ گل‌‌های لاکچری را برای کاربران فراهم کرده است و در کوتاه‌ترین مدت گل‌های شاداب و بانشاط را به مقصد مشخص‌شده ارسال می‌کند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی هزینه سفارش پنج مدل دسته گل لاکچری پرداخته است.

دسته گل ژیپسوفیلا قرمز شکل قلب

این دسته گل زیبا نشانگر محب و علاقه و است و برای قرارهای عاشقانه و سالگردهای آشنایی انتخاب مناسبی است. گل ژیپسوفیلا یکی از ماندگارترین گل‌ها است و در مدت زمان طولانی‌تری شاداب و سرحال باقی می‌ماند. چیدمان این گل‌ها به صورت یک قلب قرمز، این دسته گل را به انتخاب ایده‌آلی برای قرارهای عاشقانه تبدیل می‌کند. متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند سایز و رنگ این دسته گل را تغییر دهند. امکان سفارش این گل به هزینه دو میلیون و 130 هزار تومان وجود دارد.

دسته گل لاکچری-کاماپرس

باکس گل لاکچری

انواع‌ گل‌های رز، آنتوریوم، گل میمونی، ورونیکا، قلم فور و ارکیده در این باکس گل استفاده شده است و آن را به یک انتخاب مناسب برای موقعیت‌های سورپرایزی و عاشقانه تبدیل می‌کند. این باکس گل همچنین برای خواستگاری و پیشنهاد دوستی نیز مناسب است. ترکیب رنگ زیبا و گل‌های استفاده شده در این باکس توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند. امکان سفارش این باکس گل با قیمت سه میلیون و 427 هزار تومان وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

دسته گل آریسا با گل های رز هفت رنگ

دسته گل آریسا با 14 شاخه رز هفت رنگ و 11 شاخه رز زرد چیده می‌شود که ترکیب و هماهنگی منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند. ترکیب رنگ‌های گرمسیری و اقیانوسی این دسته گل انرژی و قدرت زیادی به مخاطب منتقل می‌کند. برای سفارش دسته گل رز هفت رنگ افراد باید یک روز زودتر اقدام کنند. همچنین امکان تغییر ترکیب رنگ و اضافه کردن گل‌های بیشتر برای سفارش‌دهندگان وجود دارد. این دسته گل لاکچری به قیمت دو میلیون و 50 هزار تومان قابل تهیه است.

دسته گل لاکچری-کاماپرس

دسته گل لاله صورتی

دسته گل لاله صورتی یکی از خاص‌ترین و زیباترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن به افراد است. گل لاله نماد درک متقابل است و با این وجود این دسته گل برای بسیاری از مناسبت‌های روز مادر، روز معلم، تولد و پیشنهاد دوستی مناسب است. 30 شاخه لاله صورتی در این دسته گل با ترکیبی از گل‌های عروس سفید چیده شده‌اند و زیباییی چشم‌نوازی دارند که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. قاب سفید این دسته گل، باعث می‌شود رنگ لاله‌های صورتی چشمگیرتر باشد. امکان تهیه این گل لاکچری به قیمت دو میلیون و 470 هزار تومان وجود دارد.

دسته گل زیبای ژالین

دسته گل ژالین با ترکیب جذابی از گل‌های آفتابگردان و نرگس تزئین شده است و بیانگر احساسات خالصانه و متفاوتی است. همچنین آلسترهای زیبایی که در این دسته گل استفاده‌ شده‌اند، باعث می‌شوند عطر شاداب و دلچسب این گل در فضا منتشر شود. این دسته گل برای مناسبت‌های عاشقانه، پیشنهاد دوستی، تشکر و تولد مناسب است و هارمونی زیبای آن، توجه هر مخاطبی را جلب می‌کند. این دسته گل به قیمت یک میلیون و 371 هزار تومان قابل تهیه است.

دسته گل لاکچری-کاماپرس

سفارش دسته گل لاکچری از انگور

مجموعه انگور با همکاری چندین متخصص حرفه‌ای گل‌آرایی و چند گلخانه در زمینه فروش و ارسال دسته گل و گیاه به سراسر کشور فعالیت می‌کند و در زمان و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کند. گل‌آرایی این مجموعه تنوع گسترده‌ای دارد و افراد به راحتی می‌توانند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. انگور امکان سفارش و پرداخت هزینه برای افرادی که خارج از کشور زندگی می‌کنند، را نیز فراهم کرده است. در صورتی که افراد از این مجموعه دسته گل و باکس گل سفارش دهند، در کمترین زمان ممکن در مقصد مشخص‌شده گل‎های باطراوت و تازه را دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://anguor.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : انگور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز