خرید خانه در تهران با کمتر از یک میلیارد تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کاهش ساخت و ساز بازار مسکن، جنوب تهران را با کمبود خانه‌های نوساز مواجه کرده است؛ ولی بالعکس خانه‌های مناطق شمال تهران در حجم بالایی ارائه می‌شوند. بیشترین خانه‌های فروشی در تهران ربوط به منطقه 2 و بعد از آن، منطقه یک است. گفتنی است معاملات زیادی در منطقه 5 تهران انجام شده و این منطقه را به رتبه اول فروش مسکن رسانده است؛ ضمن اینکه تورم یک ساله کمتری نسبت به منطقه‌های یک و دو در این منطقه به ثبت رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، در این مطلب خانه‌های فروشی در جنوب تهران نسبت به امکانات، سن بنا، متراژ و قیمت بررسی خواهد شد؛

بر اساس قیمت های موجود روی سایت های خرید و فروش ملک، در حال حاضر در محله اتابک می‌توان با قیمت حدودی 780 میلیون تومان صاحب صاحب واحدهای 58 متری 8 سال ساخت شوید؛ البته این واحدها معمولا آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارند.

در همین رابطه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

واحدهای 51 متری 10 سال ساخت در  محله مسعودیه با آسانسور، پارکینگ و انباری نیز حدود 920 میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت آپارتمان‌های 50 متری سلسبیل که از سال ساخت‌شان 3 سال می‌گذرد، با آسانسور و انباری، 1 میلیارد و 100 میلیون تومان ثبت شده است. با همین امکانات و قیمت، می‌تواند در محله آهنگ نیز واحدی 54 متری اما 17 سال ساخت بخرید.

در محله افسریه تهران نیز برای واحدهای نوساز 70 متری یک میلیارد و 580 میلیون قیمت تعیین شده است. عموما این آپارتمان‌ها نیزدارای آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن هستند.

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز