خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ و ال جی در کرج و تهران

تعمیر یخچال-کاماپرس
لست سکند

به گفته برخی از مسئولان و فعالین خدمات پس از فروش لوازم خانگی، امروز با گذشت بیش از 5 سال از تحریم برندهای خارجی لوازم خانگی، بین 50 تا 60 درصد لوازم خانگی موجود در ایران و لوازم خانگی خریداری شده، از برندهای خارجی به ویژه ال جی و سامسونگ هستند!

از این برندهای خارجی موجود در ایران، ال جی و سامسونگ با در اختیار داشتن حدود 50 درصد از سهم بازار، بیشترین محصولات در زمینه لوازم خانگی در ایران را در اختیار دارند.

امروزه تمامی واردات لوازم خانگی خارجی به صورت قاچاق یا به اندازه محدود از مجاری قانونی، وارد کشور شده و به همین جهت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم خانگی معتبر نیستند، چرا که هیچ شرکتی به صورت رسمی، واردات این لوازم را بر عهده نداشته و نیز شرکت های تولید کننده نیز هیچگونه نظارتی بر فروش و خدمات پس از فروش این محصولات ندارند. در این شرایط، پیدا کردن یک شرکت معتبر نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ برای مصرف کنندگان به یک چالش جدی تبدیل شده است. با این حال، دسته ی بزرگی از مصرف کنندگان، همچنان برندهای کره ای ال جی و سامسونگ را ترجیح می دهند.

با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی از سال 97 و خارج شدن نمایندگی های رسمی ال جی و سامسونگ از ایران، خدمات پس از فروش لوازم خانگی خارجی، مانند پیدا کردن نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در شهرهای مختلف، با مشکلات و چالش های متفاوتی از قبیل کاهش کیفیت و تامین قطعات مواجه شده اند.

با توجه به سهم بیش از 50 درصدی برندهای لوازم خانگی کره ای در ایران و تمایل مصرف کنندگان به خرید این برندها، همچنین وجود برندهای لوازم خانگی ال جی و سامسونگ در منازل کاربران، لازم است تا شرکت های معتبر و خوشنام در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی، معرفی شده و کاهش کیفیت خدمات پس از فروش این برندها را جبران کنند.

راز آسمان پایتخت

گارانتی لوازم خانگی ال جی و سامسونگ توسط شرکت های زیر پله ای

بسیاری از کارشناسان بازار لوازم خانگی، به نارضایتی مصرف‌ کنندگان از خدمات گارانتی در کشور اشاره می ‌کنند و بیان می‌ کنند که نبود نظارت بر شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات گارانتی، به ویژه در مورد محصولات خارجی مانند ال جی و سامسونگ، باعث از بین رفتن اعتماد مصرف‌ کنندگان شده است. گارانتی دیگر کارایی خود را از دست داده و مصرف‌ کنندگان احساس می‌ کنند که گارانتی لوازم خانگی، نه تنها نفعی برای آن ها ندارد، بلکه بهانه ‌ای برای دریافت هزینه ‌های اضافی از آن‌ ها محسوب می‌ شود.

گارانتی لوازم خانگی در دنیای امروز، شامل خدمات تعمیر و تعویض کالا، آموزش استفاده از محصول، تامین قطعات در بازه‌ زمانی مشخصی پس از خرید کالا است. شرکت ‌های تولید کننده و توزیع‌ کننده لوازم خانگی معمولاً هزینه‌ های زیادی را برای اجرای تعهدات خود در زمینه کالاهای تحت گارانتی اختصاص می ‌دهند. با این حال، در برخی موارد در ایران، افراد با اجاره فضای کوچک در بازار و چاپ برچسب‌ های گارانتی، ادعای ارائه خدمات گارانتی برای محصولاتی می کنند که نمایندگی رسمی در ایران ندارند.

پس اهمیت دارد که شرکت های معتبر در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی خارجی شناسایی شده و معرفی شوند تا با ارتقا سطح کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتریان را به ارمغان آورند.

ویژگی های شرکت های معتبر و مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگی

برای انتخاب بهترین شرکت خدمات پس از فروش، ضروری است که با دقت به ویژگی‌ ها و خصوصیات آن شرکت توجه کنیم. این اقدام نه تنها می ‌تواند تجربه خرید و استفاده از محصولات را بهبود بخشد، بلکه از جهت تضمین کیفیت و رضایت کاربران نیز حائز اهمیت است.

یک شرکت خدمات پس از فروش خوب، شرایط زیر را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد:

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • تکنسین های آموزش دیده و با تجربه
  • اعزام فوری کارشناس
  • نرخ های مصوب اتحادیه
  • گارانتی معتبر خدمات
  • انجام خدمات در منزل یا محل
  • تامین قطعات

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید سامسونگ

تعمیر یخچال-کاماپرس

یخچال ‌های سامسونگ، به ‌عنوان یکی از محصولات پیشرو در زمینه لوازم خانگی، به ترکیبی از طراحی زیبا، فناوری‌ های مدرن، و عملکرد عالی شناخته می ‌شوند. این یخچال‌ ها با دارا بودن ویژگی‌ های هوش مصنوعی، فضای زیاد داخلی، نگهداری بهینه دما، و قابلیت‌ های پیشرفته مانند سیستم خنک ‌کننده و فیلتراسیون هوا، توانسته ‌اند جایگاه ویژه‌ ای در بازار به خود اختصاص دهند.

خدمات پس از فروش سامسونگ شامل تعمیرات، نگهداری، تعویض قطعات، راهنمایی تلفنی، و به‌ روز رسانی ‌های فنی برای افزایش عمر و کارایی یخچال‌ ها می‌ باشد. همچنین، ارائه اطلاعات جامع درباره عملکرد و نگهداری منظم از مهمترین خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ محسوب می ‌شود.

یکی از شرکت ‌های موفق در ارائه خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ، “فیکسی” Fixxy است. این شرکت با تیمی از متخصصین زبده و تجهیزات پیشرفته، خدمات با کیفیت و قابل اعتماد در تعمیر و نگهداری یخچال‌ های سامسونگ ارائه می ‌دهد. از خصوصیات اصلی فیکسی می‌ توان به تعهد به تعمیرات سریع، استفاده از قطعات اصلی و معتبر، تجربه و تخصص در تعمیر انواع خرابی ‌ها، و راهنمایی به مشتریان برای نگهداری مناسب یخچال ‌ها اشاره کرد. این شرکت با توجه به اهمیت لوازم خانگی در زندگی روزمره، خدماتی حرفه ‌ای و دقیق در زمینه تعمیرات یخچال‌ های سامسونگ ارائه می‌ کند و به عنوان یک نمونه موفق از خدمات پس از فروش در این حوزه محسوب می ‌شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید ال جی

تعمیر یخچال-کاماپرس

یخچال ‌های ال جی به ‌عنوان یکی از نام ‌آشنا ترین برندهای لوازم خانگی، با طراحی مدرن، فناوری ‌های پیشرفته، و عملکرد با کیفیت بالا شناخته می ‌شوند. این یخچال ‌ها با ویژگی‌ های هوش مصنوعی، کنترل دقیق دما، نگهداری بهینه از تازگی مواد غذایی، و امکانات انعطاف‌ پذیری مطابق با نیازهای کاربران و همچنین کیفیت بالای قطعات، توانسته ‌اند جایگاه ویژه ‌ای در بازار لوازم خانگی داشته باشند.

خدمات پس از فروش ال جی شامل تعمیرات یخچال ال جی، نگهداری دوره ‌ای، تعویض قطعات اصلی، راهنمایی تلفنی و آنلاین می ‌شود. همچنین، ارتباط مستمر با مشتریان و ارائه مشاوره در زمینه نگهداری بهینه از یخچال‌ ها از جمله خدمات مهم پس از فروش ال جی محسوب می‌ شود.

شرکت “فیکسی” Fixxy به عنوان یکی از نمونه‌ های موفق و خوشنام در زمینه ارائه خدمات پس از فروش برای یخچال ‌ها و ساید ال جی شناخته شده است. این شرکت با داشتن سابقه ‌ای طولانی در حوزه تعمیرات و نگهداری انواع لوازم خانگی، از جمله یخچال‌ و ساید ال جی، توانسته به عنوان یک پیشرو در ارائه خدمات با کیفیت و مؤثر به مشتریان خود شناخته شود. با بهره‌ گیری از تیمی مجرب و تخصصی از تعمیرکاران، استفاده از قطعات اصلی و معتبر، و دانش فنی به ‌روز، تضمین کننده ‌ای برای تعمیرات دقیق و موثر یخچال و ساید ال جی محسوب می ‌شود. ارائه خدمات پس از فروش با استانداردهای بالا و رضایت مشتری در اولویت شرکت “فیکسی” قرار دارد، و این عامل باعث شده تا شرکت به عنوان یکی از انتخاب ‌های اصولی و مطمئن در هنگام نیاز به  نمایندگی تعمیر یخچال‌ ال جی و همچنین ساید بای ساید ال جی شناخته شود.

سوالات متداول

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج کجاست؟

متاسفانه از سال 97 برند سامسونگ در ایران فعالیت رسمی ندارد و برای استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ باید با مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات پس از فروش سامسونگ در ارتباط باشید.

 

تعمیر یخچال در منزل یا محل انجام می شود؟

بله، حدود 99 درصد مشکلات یخچال فریزرها در منزل انجام شده و نیازی به جابجایی یخچال و حمل به کارگاه نیست.

متداول ترین مشکلات یخچال سامسونگ چیست؟

با وجود کیفیت بالا، یخچال فریزرهای سامسونگ نیز با مشکل مواجه می شوند و می توان گفت شایع ترین این مشکلات، آبریزی و خرابی یخساز و خرابی فن یخچال سامسونگ است.

آیا یخچال فریزر ارزش تعمیر دارد؟

البته پاسخ به این سوال به برند و نوع یخچال فریزر شما بستگی دارد اما به صورت کلی اگر مدت زمان زیادی از طول عمر یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما نمی گذرد، بله. با تعمیر یخچال فریزر می توانید تا سال ها از یخچال بدون مشکل استفاده کنید.

ال جی مخفف چیست؟

در ابتدا، برند کره ای ال جی با نام Lucky Goldstar فعالیت خود را آغاز کرد و بعدها ال جی را به مخفف شعار خود یعنی Life’s Good تغییر داد.

طولانی ترین عمر را کدام یخچال فریزرها دارند؟

به نظر می رسد یخچال ال جی، با قطعات با دوام بالا،  بیشترین طول عمر را در بین انواع برندهای یخچال فریزر دارا باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیکسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ و ال جی در کرج و تهران

  1. نهال رستمی گفته:

    واقعا هنوزم خرید لوازم ال جی و سامسونگ خدمات پس از فروش داره؟ من فکر میکردم کلا تو ایران نداریم قطعات رو که بشه تعمیر کرد حالا الان فقط برای یخچال برای ماشین لباسشویی ال جی نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز