حمله دختران جوان به اینستاگرام مهاجم تیم ملی/ ده ها هزار درخواست ازدواج

لست سکند

«لطفا درخواست ازدواج من را بپذیر». «لطفا با من ازدواج کن». «من همسر ایده‌آلی برای تو می‌شوم». «بیا بعد از جام جهانی با من عروسی کن.»

به گزارش کاماپرس، این‌ها تعدادی از پیام‌هایی است که مهاجم تیم ملی کره‌جنوبی پس از دو‌گلی که به غنا زد، دریافت کرده است.

چو‌‌ گو سونگ، مهاجم ۲۴ ساله‌ای که تا قبل از جام جهانی چندان سرشناس نبود، حالا پس از چند روز از درخشش در بازی مقابل غنا به یکی از سلاطین اینستاگرام در کره‌جنوبی تبدیل شده است.

سونگ که به نظر کره‌ای‌ها پسر بسیار خوش‌تیپ و زیبایی است، قبل از شروع جام جهانی قطر، تنها ۲۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام و حدود ۴۰ هزار دنبال‌کننده در توییتر داشت. با این حال پس از گلزنی مقابل غنا مورد توجه جوانان کره‌ای قرار گرفته و تعداد دنبال‌کنندگان او از مرز ۱.۶ میلیون نفر در اینستاگرام و یک میلیون نفر در توییتر گذشته است.

سونگ بازیکن باشگاه فوتبال چونبوک هیوندای موتورز است و در فصل گذشته آقای گل لیگ کره‌جنوبی شده است. بازیکن شماره ۹ تیم ملی کره، سابقه بازی در تیم دانشگاه گوانگجو را نیز در کارنامه خود دارد. سونگ در بازی مقابل غنا در فاصله سه دقیقه دو بار ضربه سر دروازه نماینده قاره آفریقا را باز کرد.

راز آسمان پایتخت

هرچند دو‌گل سونگ مقابل غنا مانع از شکست کره نشد و این تیم بازی را با نتیجه ۳-۲ واگذار کرد اما آنها موفق شدند با پیروزی مقابل پرتغال راهی مرحله حذفی شوند.

حجم پیام‌های خصوصی و درخواست‌های ازدواج به حدی زیاد بود که سونگ ناچار شد برای حفظ تمرکز خود، گوشی تلفن همراه‌ش را خاموش کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز