حقوق بازنشستگان و جواب عجیب رئیس صندوق بازنشستگی

لست سکند

ویدئویی از رئیس صندوق بازنشستگی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن اکبر افتخاری در پاسخ به خبرنگاری که می پرسد: شما به عنوان رئیس صندوق بازنشستگی می‌توانستید با حقوق بازنشستگان زندگی کنید یا خیر ، در پاسخ مطالب عجیبی در تفاوت بین تنظیمات زندگی افراد بیان می کند.

به گزارش کاماپرس، حقوق های ناچیز برخی بازنشستگان – و شاید اغلب آنها – در برابر تورم این روزها حرفی برای گفتن ندارد و انتظار برای ترمیم حقوق بازنشستگان توقعی است که سال های طولانی بی پاسخ مانده است. جالب این که مسئولان صندوق بازنشستگی هم به کم بودن حقوق بازنشستگان واقفند و عملا کار چندانی برای افزایش حقوق این اقشار انجام نمی دهند، سهل است که حتی از یک پاسخ شفاف در برابر پرسش خبرنگاران طفره می‌روند!

ویدئویی هم که از پرسش و پاسخ خبرنگار و اکبر افتخاری منتشر شده موید همین مطلب است. این ویدئو واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است و بنا به گزارش همشهری آنلاین برخی از کاربران معتقدند که این سخنان تحریف شده است؛ یکی از کاربران نوشته‌ است: «شما حرف این بنده خدا رو تحریف کردید، اگر صداقت دارید، حتما توویت رو پاک کنید و از اون فرد و مخاطبتون عذرخواهی کنید.» کاربر دیگری می‌گوید: «تنظیم سطح زندگیشون روی سوئیسه ، برای ما روی بورکینافاسو … ولی شاکریم ک حداقل پولمون حلاله» برخی نیز به دیده طنز به آن نگریسته‌اند، مثلا کاربری نوشته است: «بازنشسته ها هم گذاشتن رو حالت فتوسنتز» و …

متن کامل پرسش خبرنگار و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی

اکبر افتخاری در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه شما به عنوان رئیس صندوق بازنشستگی می‌توانستید با حقوقی که بازنشستگان پرداخت می‌شود زندگی کنید یا خیر اظهار کرد: سطح زندگی بسیار متفاوت است و نمی‌توان اینگونه پاسخ داد چرا که تنظیمات هر شخص در زندگی متفاوت است ولی اینکه حقوق‌ها باید ترمیم شود مسئله دیگری است.

راز آسمان پایتخت

وی تصریح کرد: باید اینگونه جواب داد که باید تلاش کنیم سطح حقوق‌ها  افزایش پیدا کند و این سطح حقوق در شرایط فعلی برای برخی از بازنشستگان که حقوقشان پایین است ترمیم نمی‌کند و حتما برای این موضوع باید فکری شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: انصافا همه ارکان دولت این دغدغه را دارند و زندگی با این حقوق قطعاً سخت است ولیکن با طرح‌های که در حال انجام هستیم درصددیم قدرت خرید را افزایش دهیم.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “حقوق بازنشستگان و جواب عجیب رئیس صندوق بازنشستگی

  1. قاسم گفته:

    در ایجاست میگن شتر در خواب بیند پنبه دانه را تمام مسعولان میگن بله بله حقه کمه میدیم سال ۱۴۰۲ بله تا دوال چهار سال دیگر این اقایان دیگه نمیدانند بابا اگر جان به لب برسد دیگه دیر میشه سهل انگاری حدی داره اقایان مسعولان ما هم ۳۰ سال خدمت در بدترین زمان خدمت کردیم ولی تورم بدتره از جنگ ما کسانی هستیم که میخواستیم جونمونو فدای مملکت کنیم که قسمت نشد حالا فشار تورم وتبعیض برای باز نشسته وشاغل خیلی ۷۰ درصد تبعیض واقعا دولت روحانی کمر باز نشسته را خم وبه قول خودش که میگه تاریخ گذشته اند یک زمانی روحانی گفت بابا به این باز نشسته ها بخورو نمیر میدیم که نمیرن فقط سر پا باشند در مجلس دیدم ولی من غلت کردم که به جناب روحانی رای دادم واقای نوبخت را معاونخود کرد وما را بیچاره وسر گردان وبی حیثیت کرده ۴۱ ساله کارمندم ۳۴۰۰م ۲۰۰ت کسر ۳۲۰۰ به دستم میرسه مثل اینکه ۳۲۰۰ تومانه ارزش یک میلیون شده صد هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز