حضور ALOCK، تولیدکننده قفل الکترونیک رمزی، در نمایشگاه ساختمان

لست سکند

ALOCK تولید کننده سیستم قفل الکترونیک رمزی با ارایه محصولاتی جدید در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان حضوری فعال داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کارشناس شرکت ALOCK محصولات و دستگیره‌های دیجیتال این برند کاملا ضد آب است، تا جایی که مسئولان غرفه ALOCK  در نمایشگاه، با هدف جلب اعتماد و اطمینان مخاطبان، قفل‌های دیجیتال خود را درون آکواریوم در معرض نمایش قرار داده‌ بودند. این مساله تضمین کننده قابلیت استفاده از این محصول در تمامی مناطق آب و هوایی اعم از شرجی، مرطوب و خشک است.

این کارشناس با بیان اینکه برند ALOCK در سراسر ایران حدود 90 نماینده رسمی و 500 عامل فروش و نماینده غیر رسمی دارد، اضافه کرد: در ساختمان هتل‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی زیادی از جمله هتل‌های درویشان و الماس مشهد، هتل ترنج کیش، ساختمان مجلس و تالار وحدت از دستگیره‌های این برند استفاده شده است که این مساله کیفیت مطلوب محصولات ALOCK را نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

به گزارش کاماپرس، ALOCK از برندهای ایرانی تولیدکننده دستگیره‌های هوشمند است که با ثبت اختراع سیستم قفل الکترونیک رمزی در سال 1387 به عرضه تکنولوژی قفل و دستگیره‌های هوشمند پا گذاشت. ALOCK بالغ بر 70 نوع دستگیره دیجیتال و هوشمند متنوع در سبک‌های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن تولید کرده و این قابلیت را دارد که دستگیره‌‌ها را مطابق با سلیقه و کاربری خاص مخاطبان طراحی کند.

مزایای محصولات ALOCK

  •  یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرضه‌کننده قفل و تجهزات دیجیتال در ایران
  • طراحی و تولید محصولات ALOCK با قطعات برد ساخت ژاپن
  • دارا بودن 5 سال گارانتی تعویض قطعات الکترونیکی
  • داشتن استانداردهای روز دنیا مانند ISO، ISO9001، FCC، CE، CE 14000

گفتنی است، کلیه پورت‌های به‌کار رفته در دستگیره‌های دیجیتال این برند از شرکتی به نام Mabachi ژاپن تهیه شده و اسکنرهای آن نیز ساخت کشور سوئد است.

انتهای پیام

مرتبط با : الاک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز