حریف پرسپولیس در فینال مشخص شد

دیدار تیم های اولسنا هیوندای کره جنوبی با ویسل کوبه ژاپن به نفع تیم کره ای تمام شد تا فینال را با پرسپولیس برگزار کنند.

به گزارش کاماپرس، امروز در ورزشگاه الجنوب، دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برگزار شد و در پایان ببرهای اولسان با برتری ۲ بر یک در پایان ۱۲۰ دقیقه حریف پرسپولیس در فینال شدند. پرسپولیس برای دومین سال پیاپی است که راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا می شود.

خبرورزشی نوشت: نیمه نخست تیم برتر میدان اولسان بود، اما این تیم از موقعیت‌های خیلی خوبی که داشت هیچ استفاده‌ای نبرد. دو موقعیت عالی را کیم این سونگ هافبک اولسان از دست داد. نیمه دوم ویسل که فرصت‌طلب‌تر بود توسط یاماگوچی در دقیقه ۵۲ به گل رسید. حرکت هماهنگ روی ضربه کرنر و ضربه نهایی یاماگوچی به تور دروازه اولسان نشست.

دقیقه ۷۵ ساساکی گل دوم را هم برای ویسل زد، اما پیش از این گل خطا صورت گرفته بود و VAR گل را مردود کرد. دقیقه ۸۳ سرانجام اولسان به گل رسید.

شوت بیت‌گارام در میانه راه به یانسن برخورد کرد و وارد دروازه شد. در حالی که این گل ابتدا آفساید اعلام شده بود، اما VAR این مرتبه هم به نفع اولسان رأی داد و گل سالم اعلام شد.

آریاک سفر

اولسان هیوندای چطور تیمی است؟ 

بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و در این وقت‌ها درخشش سنگربانان دو تیم مانع از به ثمر رسیدن گل دیگری شد تا این که مائکاوا سنگربان ویسل اشتباه کرد و مجبور شد خطای پنالتی انجام دهد. نگرائو هم پنالتی‌ای که گرفته بود را دقیقه ۱۱۹ تبدیل به گل برتری تیمش کرد و این نتیجه تا پایان بازی پابرجا ماند.

اولسان هیوندای که سابقه یک مرتبه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۲ را هم داشته، روز شنبه ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در دیدار فینال که در ورزشگاه الجنوب برگزار می‌شود به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز