جیلی X6 پرو ۲۰۲۲ ؛ شاسی بلند زیر ۲۰ هزار دلار (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی جیلی قرار است در سپتامبر سال 2022 از شاسی بلند جیلی ویژن X6 پرو رونمایی کند که فقط با یک نگاه ساده به طراحی آن می توان دریافت در مقایسه با مدل قبلی جیلی X6 تغییرات زیادی کرده و ارتقاء یافته است. در واقع، جیلی X6 پرو جدید تلاش کرده است نمایی لوکس به همراه قیمتی مناسب داشته باشد و به این ترتیب سهم بیشتری از بازار را به خودش اختصاص بدهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که جیلی X6 پرو مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ظرف ده سال گذشته بیشتر محصولات جیلی از طراحی ساده و قیمتی مناسب برخوردار بوده اند. با وجود این که این کمپانی چند مدل ماشین لوکس نیز تولید کرده است ولی هیچ گاه تلاش نکرده است به طور کامل یک خودروساز لوکس باشد.

جیلی X6 پرو مدل 2022 یک شاسی بلند جمع و جور است که از همه نظر قابل قبول به نظر می رسد و از همان موتوری بهره می برد که پیشتر روی مدل قبلی جیلی X6 سوار شده بود، این موتور 1.4 لیتری توربو می تواند 141 اسب بخار نیرو و حداکثر 235 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک و یا گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

راز آسمان پایتخت

داخل کابین جیلی X6 پرو مدل 2022 تفاوت چندانی با دیگر محصولات جیلی ندارد، غربیلک فرمان نیز به طور کامل نماینده یکی از محصولات جیلی است. با این حال، روکش چرمی قرمز و کنسول مشکی که نقش هایی به رنگ خاکستری دارد بسیار با هم جور در آمده اند و داخل کابین را زیبا و شیک کرده اند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جیلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز