جهش 600 هزار تومانی سکه در ساعت های عصرگاهی دوشنبه

در معاملات امروز دوشنبه 10 آذرماه 1399 سکه تمام طرح جدید با افزایش 600 هزار تومانی وارد کانال 11 میلیون تومان شد.

به گزارش کاماپرس، قیمت ها در بازار طلا و سکه تا ظهر امروز با روند ملایم در حال افزایش بود اما در ساعت های عصرگاهی شیب افزایش قیمت تند شد و سکه یک جهش 600 هزار تومانی کرد. به نظر می رسد این فعل و انفعالات به دلیل تحولات سیاسی و مشخص تر شدن دست خارجی در ترور دانشمند هسته ای ایران و احتمال بالا گرفتن تنش در روابط ایران و آمریکا ایجاد شده باشد. در عین حال افزایش قیمت سکه در ساعت های عصرگاهی امروز تا حدودی غافلیگر کننده بود.

سکه امامی به کانال 11 میلیونی رفت

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امامی امروز با جهش 600 هزار تومانی که داشت به 11,400,000 (یازده میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 5.26 درصدی داشته است.

آریاک سفر

نیم سکه نیز امروز به ۵,۷۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۷۵ درصدی داشته است. در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۹۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۹۸ درصدی، از ۱,۰۴۵,۱۰۰ (یک میلیون و چهل و پنج هزار و یکصد ) تومان به ۱,۰۵۵,۵۰۰ (یک میلیون و پنجاه و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز