جمعیت کدام حیوان در جهان بیشتر است؟ (ویدیو)

لست سکند

امروز انسان و حیوانات اهلی و وحشی که او را همراهی می کنند تمام سطح کره زمین را اشغال کرده اند ولی آیا تا به حال به این وضوع فکر کرده اید که جمعیت هر گونه جانوری در چه حدودی می تواند باشد؟ در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پرتعدادترین جانداران روی زمین را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نزدیک به 8.7 میلیون گونه شناخته شده روی زمین وجود دارد، مطالعات نیز نشان می دهند که هنوز بسیاری از جانداران خشکی و زمین شناخته نشده اند. قلمرو جانوری فقط حدود 0.4% از کل جانداران زمین را تشکیل می دهد، گیاهان بیش از 82% و باکتری های میکروسکوپی نزدیک به 13%.

بز یکی از حیواناتی است که جمعیت زیادی دارد. تخمین زده می شود بیش از 900 میلیون بز در سرتاسر جهان وجود داشته باشد که سه نوع اصلی دارند: بز اهلی، بز وحشی و بز کوهی. این جانور در اروپا، آسیا، افریقا و آمریکا پراکنده است. بهتر است بدانید برای نخستین بار در سال 1493 میلادی کریستف کلمب این حیوان را به قاره آمریکا برد.

راز آسمان پایتخت

گربه نیز از جمله حیواناتی است که جمعیت زیادی دارد. بیش از 70 گونه گربه در جهان وجود دارد و امروزه دستکم 373 میلیون گربه به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند. تخیمن زده می شود تعداد کل گربه ها در جهان بیش از 600 میلیون قلاده باشد. البته این تخمین کار دشواری است و نمی توان با دقت زیاد آن را تعیین کرد چون دنبال کردن رد گربه های وحشی کار بسیار سختی است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جمعیت کدام حیوان در جهان بیشتر است؟ (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز