جستجوگرها چگونه برای خرید اینترنتی کالاها به ما کمک می‌کنند؟

اگر شما می خواهید صاحب یک فروشگاه اینترنتی پرفروش و مشتری پسند باشید، باید مشخصه‌های یک جستجوگر حرفه‌ای کالا را به خوبی بشناسید.

اینکه ما از چه جستجوگری برای خرید اینترنتی کالا استفاده کنیم بسیار مهم است زیرا انتظار داریم تا سایت فروشگاهی، خرید محصول یا خدمت مورد نظر ما را در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهد. یکی از مواردی که فرایند خرید را راحت می‌کند، وجود دسته‌بندی مناسب در سایت و نوار جستجو بر اساس این محصولات است؛ به‌گونه‌ای که برای پیدا کردن یک محصول مجبور نباشد، همه فضای سایت را بگرد یا اینکه فرآیند ثبت سفارش و خرید در 2 یا 3 مرحله انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به معرفی سایت جستجوگر ایمالز که یکی از پربازدیدترین جستجوگرهای اینترنتی است، می‌پردازد.

ایمالز یک جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و فرایند خرید را تسهیل می‌کند و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود در نتیجه خریدار کالاها را با قیمت ارزان‌تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب‌های خود را در یکجا مشاهده می‌کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

باید گفت که ایمالز فروشگاه اینترنتی نیست و  هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه‌ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود. در واقع ایمالز مشابه گوگل یا یک موتور جستجو برای فروشگاه های اینترنتی و خرید است که به کاربر کمک می‌کند کالا را با بهترین قیمت خریداری کند اما در نهایت خرید از ایمالز انجام نمی‌شود و خریدار برای خرید از وب سایت فروشنده کالا خرید خود را انجام می‌دهد و ایمالز هیچگونه دخالتی در عملیات خرید کاربر ندارد.

مهمترین مزیت ایلماز نسبت به دیگر وب‌سایت‌های مشابه

مهم‌ترین مزیت ایمالز که آن را از دیگر وب‌سایت‌های مشابه متمایز می‌سازد بروز رسانی خودکار اطلاعات در ایمالز است. این جستجوگر تنها وب سایت بومی به شمار می‌رود که قیمت‌ها و اطلاعات در آن خودکار بروز می‌شود و به این ترتیب مشکل قدیمی بروز رسانی اطلاعات که مانع اصلی و مشکل اصلی این قبیل وب سایت‌ها است به واسطه این قابلیت مرتفع شده است.

در ایمالز همه چیز با هم مقایسه می‌شود و خریدار همه قیمت‌های کالا و همچنین هم فروشندگان کالای مورد نیاز خود را در یکجا مورد ارزیابی قرار می‌دهد و از میان همه انتخاب‌ها بهترین انتخاب را انجام می‌دهد. علاوه بر مقایسه قیمت‌ها، در ایمالز سعی شده تا بروزترین اطلاعات و اخبار فناوری را نیز به کاربران ارائه داده شود تا کاربران با شناخت بهتر و دید بازتر کالا های مورد نیاز خود را تهیه کنند. به واسطه‌ ایمالز هیچوقت خریدار به علت عدم آگاهی کالایی را گرانتر از مقدار واقعی خریداری نمی‌کند همچنین به علت حساسیت درانتخاب فروشگاه ها و نظارت تمام وقت بر فعالیت تمام فروشگاه ها در ای مالز خریدار از کیفیت خرید خود اطمینان دارد.

امکانات جدید ایمالز

پیگیری قیمت کالا، امکان ثبت گزارش تخلف و شکایات برای فروشگاه ها در خصوص قیمت و یا عدم موجودی محصول و یا عمل نکردن به تعهدات، امکان امتیاز دهی به محصولات مورد علاقه بازیدکنندگان داخل سایت، امکان امتیاز دهی به فروشگاه ها و ثبت نظرات توسط کاربران برای انتخاب فروشگاه های مناسب از دید کاربران،  نمایش محصولات مشابه با محصول بازدید شده توسط کاربر، بهبود رابط کاربری، امکان انتخاب محصول بر اساس برند و پارامترای مختلف و مشاهده صفحه اختصاصی هر فروشگاه و مشخصات فروشگاه از جمله امکانات جدیدی است که این جستجوگر دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز