جزییات وام 300 میلیونی بدون سود بانک سینا

لست سکند

بانک سینا با هدف کمک به اقشار متوسط و خاص جامعه طرح تسهیلاتی به نام «آفتاب» را تدارک دیده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این مجموعه با هدف استفاده اعضای نظام مهندسی، گروه مساجد، کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی، گروه پیشه وران، مددجویان، دامپروران، روحانیون، رانندگان کامیون، تاکسی و سواری و همچنین گروه عشایر این طرح تسهیلاتی را ایجاد کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

گفتنی است، افرادی که مایل به دریافت تسهیلات آفتاب هستند باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند. به منظور درخواست این تسهیلات باید بعد از سپرده گذاری، مبلغ 50 هزار تومان به مدت یک تا 12 ماه در حساب نگهداری شود. افراد با توجه به میانگین حسابی که ایجاد می‌کنند، این وام را دریافت خواهند کرد.

براساس اطلاعات موجود، در کل مبلغ این تسهیلات از 300 میلیون تومان بالاتر نمی‌رود. دوره بازپرداخت این تسهیلات انتخابی بوده و بین شش تا 48 ماه تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که تسهیلات این طرح بدون سود بوده و کارمزد آن نیز صفر است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط فوق، یعنی حداکثر مبلغ وام و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط این تسهیلات 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات هم به 300 میلیون تومان می‌رسد.

مواردی که متقاضیان طرح تسهیلاتی آفتاب باید بدانند

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند، امکان واگذاری این طرح به دیگران را خواهند داشت. ضمنا دارندگان حساب طرح آفتاب امکان استفاده از کارت بانکی را داشته و با واریز و برداشت وجوه خود به این کارت می‌توانند میانگین موجودی را متعادل کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز