جزییات وام 300 میلیونی بدون سود بانک صادرات

لست سکند

بانک صادرات ایران به منظور متنوع کردن سبد محصولات خود و کمبود نقدینگی مشتریان خوش حساب، تسهیلات 300 میلیون تومانی را در قالب طرح «سپاس سپهر» تدارک دیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض‌الحسنه افتتاح کنند و حداقل 10 میلیون تومان در آن واریزی داشته باشند.

دریافت این تسهیلات به ایجاد میانگین حساب مناسب نیز احتیاج دارد و برای این طرح مدت زمان خواب حداقل دو ماه و حداکثر 12 ماه در نظر گرفته شده است. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی موردنظر بانک را داشته باشند.

همچنین امکان بازپرداخت وام طی 36 ماه فراهم شده است. این تسهیلات قرض الحسنه بوده بنابراین سودی ندارد و فقط کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه مبلغ وام، کارمزد تعیین شده و زمان پرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان بوده و کل سود تسهیلات به 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان تعیین شده است.

درباره آغاز به کار و تعداد شعب کنونی بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های تجاری کشور است که از پانزدهم شهریورماه سال 1331 در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. اولین شعبه خارجی این بانک نیز سال 1340 در هامبورگ تاسیس شد. هم اکنون بانک صادرات ایران با داشتن بیشتر از 2 هزار و 300 شعبه در داخل کشور و 23 شعبه خارجی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه به منظور خدمت رسانی بهتر به مشتریان سیستم یکپارچه بانکی به نام سپهر را تاسیس کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزییات وام 300 میلیونی بدون سود بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز