وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون به چه افرادی تعلق می گیرد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک توسعه تعاون برای افرادی که قصد ایجاد مشاغل خانگی داشته یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور هستند، طرح تسهیلاتی به نام «مائده» را تدارک دیده است. سقف این تسهیلات به 300 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، واجدین شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بین سه تا شش ماه میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و سودی ندارد. تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد که البته گاهی به تشخیص بانک همین میزان کارمزد نیز دریافت نمی‌شود.

افرادی که مایل به دریافت این میزان تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مناسب داشته باشند و ضامن رسمی نیز ارائه بدهند. افراد پس از دریافت این مبلغ تسهیلات ظرف حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. لازم به ذکر است که این طرح تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان نیز تعلق می‌گیرد. منتهی سقف مبلغ وام برای این نوع شرکت‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به سقف وام برای افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون پرداخت تسهیلات 300 میلیونی مائده را تضمین می‌کند؟

بانک توسعه تعاون طبق قوانین شرع اسلام به ارائه چنین تسهیلاتی می‌پردازند. بنابراین این مجموعه طبق همین قوانین هیچ گونه شرط و تعهدی برای پرداخت حتمی تسهیلات ندارد و تمامی فرآیند اعطای وام آن طبق آیین نامه و ضوابط داخلی موجود انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز