اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

بانک تجارت به منظور تامین نقدینگی مشتریان خود طرح تسهیلاتی تحت عنوان طرح «کالا نو» تدارک دیده است. این وام در سه سقف 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه می‌شود و سود آن طبق مصوبه بانک مرکزی برآورد می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، حداکثر سقف طرح تسهیلاتی کالا نو 100 میلیون بوده و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید از قبل در یکی از شعبات این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند. اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشند و چک دیجیتال و سفته الکترونیکی هم ارائه بدهند. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افراد با تسهیلات کالانو امکان خرید محصولات بادوام از شرکت‌های پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک را دارند. لازم به ذکر است متقاضیان باید برای دریافت این وام از طریق درگاه باجت اقدام کنند تا مبلغ تسهیلات برای آن‌ها واریز شود.

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود و زمان پرداخت اصل پول، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان است. کل سود تسهیلات به 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان می‌رسد. جمع رقم آن و سودش، 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

درباره آغاز به کار بانک تجارت

بانک تجارت از جمله بانک‌های دولتی-تخصصی کشور است که سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس، بین المللی ایران و ژاپن، تجارتی ایران و هلتد، ایران و خاورمیانه، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه 3 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز