جزییات نخستین دوره نمایشگاه هورتکس در صنعت گردشگری

مدیر اجرایی نمایشگاه هورتکس با بیان اینکه صنعت گردشگری ایران نیازمند ریندینگ است، گفت: نخستین دوره نمایشگاه هورتکس (HORTEX) با تمرکز بر بخش‌های خدمات‌رسان میزبانی، هتلداری، رستوران داری، تجهیزات وابسته و غیره برگزار می‌شود. همچنین در این نمایشگاه سند توسعه یکپارچه گردشگری مناطق آزاد و آخرین دستاوردهای حوزه گردشگری رونمایی خواهد شد.

پویا قائم مقامی مدیر اجرایی نمایشگاه هورتکس (HORTEX) در گفتگو با کاماپرس با بیان اینکه جزیره کیش در ایران و منطقه مخاطبان زیادی دارد، گفت: به همین دلیل برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه گردشگری و صنایع وابسته یک ضرورت بود.

او افزود: از این رو نخستین دوره نمایشگاه هورتکس (HORTEX) با تمرکز بر بخش‌های خدمات‌رسان میزبانی، هتلداری، رستوران داری، کافی شاپ، تجهیزات‌ وابسته و … برگزار می‌شود. این نمایشگاه از 30 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های کیش میزبان بازدیدکنندگان خواهد‌بود.

ارائه دستاوردهای خلاق صنعت گردشگری

قائم مقامی با تاکید بر اینکه کشورهای عمان، قطر، روسیه، ترکیه، آفریقای جنوبی، عراق و غیره در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در این نمایشگاه بخشی به نام «خلاق» در نظر گرفته شده‌ است. به همین دلیل دستاوردهای ویژه مجموعه‌های هوش مصنوعی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه گردشگری ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مدیر اجرایی نمایشگاه هورتکس (HORTEX) با بیان اینکه صنعت گردشگری ایران نیازمند ری برندینگ و بازتوانی است، گفت: این نمایشگاه می‌تواند تبلوری برای ارائه دستاوردهای خلاق حوزه گردشگری باشد. در واقع در شرایط کنونی می‌توانیم با کمک فناوری‌های روز به ارتقا و توسعه صنعت گردشگری کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از آخرین محصولات حوزه گردشگری

قائم مقامی با اشاره به رونمایی از آخرین محصولات حوزه گردشگری در این نمایشگاه، بیان کرد: این مساله می‌تواند به مجموعه‌های فعال این بخش جهت تجهیز به آخرین دستاوردها و تجهیزات کمک کند.

به گفته او، همچنین در این نمایشگاه رونمایی کتاب نقشه راه گردشگری تجاری ایران را خواهیم‌ داشت. این موضوع کمک می‌کند تا از تجارت در راستای تقویت گردشگری استفاده شود. در همین راستا کمیسیون اقتصاد گردشگری اتاق‌های بازرگانی کل کشور حضور خواهند داشت.

ارائه سند توسعه یکپارچه گردشگری مناطق آزاد

شایان ذکر است که همچنین در این نمایشگاه سند توسعه یکپارچه گردشگری مناطق آزاد که توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تهیه شده رونمایی و ارائه می‌شود.

قائم مقامی با تاکید بر اینکه در حاشیه نمایشگاه با شرکت‌هایی از کشورهایی از عمان، قطر و امارات مذاکرات (بی تو بی) خواهیم‌ داشت، تصریح کرد: همچنین با همکاری آکادمی سازمان جهانی گردشگری کارگاه بررسی توانمندسازی نیروی انسانی با الگوی علم جهانی خواهیم‌ داشت.

لازم به ذکر است با همکاری ایرلاین‌ها و هتل‌ها تور ویژه برای بازدید از نمایشگاه هورتکس در نظر گرفته شده‌ است. علاقمندان برای ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به سایت https://hortexkish.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز