هزینه اجاره خودرو لوکس در کیش چقدر است؟

ابطال تصویب نامه واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در ایام تعطیلات نوروز بسیاری از مردم به دنبال برنامه ریزی برای سفر و جمع بندی هزینه‌های سفر هستند. در این میان کیش به عنوان یکی از مقاصد اول گردشگری ایران، مسافران زیادی را جذب می‌کند. یکی از جاذبه‌های کیش اجاره خودروهای لوکس برای سیر و سیاحت در این جزیره منحصربفرد است که با قیمت‌ها و شرایط متنوعی در دسترس هستند.

به گزارش کاماپرس، اجاره خودرو لوکس به یکی از گزینه‌های مسافران کیش تبدیل شده‌ است. به عبارت دیگر بسیاری از گردشگران به کیش سفر می‌کنند تا در کنار بازدید از مراکز خرید و جاذبه های تفریحی، گشت‌و‌گذار با خودروهای لوکس را نیز تجربه کنند.

اجاره خودروهای لوکس در کیش در محدوده قیمتی بین 3 میلیون تا 13 میلیون و 750 هزار تومان به نسبت خودروها متغیر است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره خودرو لوکس در کیش

فورد موستانگ کروک

مدل 2015 این خودرو روزانه با قیمت 4 میلیون و 990 هزار تومان اجاره داده می‌شود و اگر مدت زمان اجاره بیش از 7 روز باشد هزینه اجاره روزانه به 4 میلیون و 740 هزار تومان کاهش می‌یابد. این خودرو 7 نفره بوده و اجازه حمل 3 چمدان در آن وجود دارد.

تویوتا لندکروز 4 در

مدل 2016 این خودرو روزانه 13 میلیون و 750 هزار تومان بوده و برای کمتر از 2 روز اجاره داده نمی‌شود. این خودرو 5 نفره بوده و امکان حمل 2 چمدان در آن وجود دارد.

دوچ دورانگو

مدل 2015 این خودرو روزانه 4 میلیون و 500 هزار تومان برای کمتر از 6 روز اجاره داده می شود و اگر مدت زمان اجاره بین 7 تا 13 روز باشد قیمت اجاره روزانه به 4 میلیون و 275 هزار تومان خواهد رسید. این خودرو 7 نفره بوده و امکان حمل 4 چمدان در آن وجود دارد.

شورولت کامارو کروک

مدل 2016 این خودرو برای یک روز به بالا روزانه 5 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این خودرو 4 نفره است و اجازه حمل یک چمدان در آن وجود دارد.

تویوتا اف جی کروز

مدل 2014 این خودرو روزانه با قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود و برای مدت زمان اجاره بیش از یک روز هم هزینه اجاره روزانه همان 4 میلیون و 740 هزار تومان است. این خودرو  5 نفره بوده و اجازه حمل 3 چمدان در آن وجود دارد.

بنز کلاس CLS

مدل 2015 این خودرو روزانه 8 میلیون و 125 هزار تومان بوده و برای کمتر از 2 روز نیز اجاره داده نمی‌شود. این خودرو 5 نفره بوده و امکان حمل 2 چمدان در آن وجود دارد.

دوچ چلنجر

مدل 2016 این خودرو برای یک روز به بالا روزانه 8 میلیون و 750 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این خودرو 5 نفره است و اجازه حمل 3 چمدان در آن وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنتسعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز