جزئیات و مبلغ وام فرزندآوری اعلام شد

در بودجه سال 1402 تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری تعریف شده است. بر این اساس بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه سال 1402 را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس مبلغ وام فرزندآوری برای فرزند اول 30 میلیون تومان با اقساط سه ساله است. این مبلغ برای فرزند دوم 60 میلیون تومان است و مدت بازپرداخت چهار ساله است. به افرادی که فرزند سوم خود را به دنیا می‌آورند مبلغ 90 میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که مدت بازپرداخت آن پنج سال است. والدینی که فرزند چهارم خود را به دنیا آورند، وام 120 میلیون تومانی با زمان بازپرداخت شش ساله دریافت می‌کنند. برای فرزند پنج و بیشتر وام 150 میلیون تومان است. اقساط این وام در طی هفت سال بازپرداخت می‌شود.

 

آریاک سفر

پدرانی که فرزندان آنها سال 1400 یا پس از آن به دنیا آمده‌اند، می‌توانند متقاضی این وام باشند. این وام که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تخصیص می‌یابد، الزامی برای سپرده‌گذاری ندارد. اقساط این تسهیلات با شش ماه تنفس شروع می‌شود. در صورت تولد فرزند دو قلو یا بیشتر، به هر نوزاد وامی جداگانه تعلق می‌گیرد. برای ضمانت این وام یک فقره سفته و یک ضامن معتبر نیاز است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز