جدیدترین شرایط دریافت وام 100 میلیونی بانک توسعه تعاون

لست سکند

اشخاصی که مشتری بانک توسعه تعاون هستند و کمبود نقدینگی دارند، با افتتاح سپرده بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی «طرح توسکا» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان حقیقی یا حقوقی بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام 100 میلیونی این مجموعه هستند باید یک ماه از مدت زمان افتتاح سپرده بلندمدت آن‌ها گذشته باشد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند به داشتن ضامن نیازی ندارند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان مسدودی سپرده برابر زمان بازپرداخت اقساط است و سقف زمان پرداخت قسط‌ها به 48 ماه می‌رسد. ضمنا طی مدت زمان انسداد سپرده، به آن سود دو یا چهار یا هفت درصدی تعلق می‌گیرد. میزان سود این تسهیلات با توجه به سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت آن متفاوت است و حداکثر به 18 درصد می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 10 درصدی و حداکثر زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 536 هزار و 258 تومان است. کل سود تسهیلات، 21 میلیون و 740 هزار و 400 تومان و مجموع رقم وام و سود آن نیز 120 میلیون و 536 هزار و 666 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک توسعه تعاون و دستاوردهای آن بدانید

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که با هدف کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بورس و بازارهای بین المللی، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی و … شکل گرفت.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی خرداد 1400 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز