برای دریافت وام 200 میلیون تومانی سامانه فرابانک ملت چه باید کرد؟

لست سکند

مشتریان بانک ملت که به سامانه فرابانک این مجموعه دسترسی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، می‌توانند برای تسهیلات با سامانه فرابانک ملت درخواست دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک ملت که مایل به دریافت وام با سامانه فرابانک ملت هستند باید به صورت غیرحضوری برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. افراد به منظور دریافت تسهیلات از این سامانه باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. ضمانت لازم برای دریافت این نوع تسهیلات مسدودی سپرده و ضامن رسمی است، علاوه بر این دو مورد متقاضیان باید اعتبار شغلی هم داشته باشند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان زمان تسویه اقساط مسدود خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود این تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 304 میلیون و 751 هزار و 129 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

انواع وام های سامانه فرابانک

در سامانه فرابانک ملت انواع تسهیلات ارائه می‌شود. وام بدون ضامن ویژه مشتریان با رتبه اعتباری آ، تسهیلات برای رتبه‌های اعتباری آ، بی و سی و فاقد رتبه با معرفی ضامن، وام قرض الحسنه ازدواج معرفی شدگان سایت بانک مرکزی و تسهیلات ویژه حقوق بگیران کشور و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران همگی از طریق سامانه فرابانک قابل درخواست هستند.

تمامی افرادی که از این طریق برای دریافت وام اقدام می‌کنند، سامانه فرابانک آن‌ها را از طریق پیامک در جریان مراجعه به شعب و ارائه مدارک حضوری و … قرار خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز