شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی سفر + مبلغ اقساط

لست سکند

اگر برای تعطیلات نوروزی قصد سفر دارید می‌توانید از تسهیلات بانکی ۳۰ میلیون تومانی سفر بهرمند شوید. این یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه سفر در آستانه نوروز است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در آستانه دو ماه مانده به آغاز تعطیلات نوروزی و پیک سفرهای ایرانیان از برنامه‌ این مجموعه برای راحت‌تر و ارزان‌تر شدن سفرها خبر داد. او گفت که این مجموعه پلتفرمی به اسم «ایران سفر» طراحی کرده که در تعطیلات عید رونمایی می‌شود. در این سامانه مردم می‌توانند مقاصد نوروزی سفرهایشان را اعلام کنند و از مشاوره رایگان برای طراحی هرچه ارزانتر سفرهای‌شان بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما خبر مهم‌تر آقای حسین‌زاده ارائه تسهیلات برای انجام سفر بود. آنچنان که شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی اعلام کرده است برای پرداخت تسهیلات سفر با ۱۵ دستگاه دولتی تفاهم‌نامه امضا شد و قرار است محل ابلاغ تبصره ۱۸ تسهیلاتی برای شهروندان در نظر گرفته شود. این توسط تسهیلات را بانک شهر و در قالب یک کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی به شهروندان ارائه می‌شود. سود این تسهیلات ۴ درصد است و به هر خانواده یک کارت سفر داده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : توسعه ایرانگردی و جهانگردی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی سفر + مبلغ اقساط

  1. سیدکاظم شاهجهانپور گفته:

    مگر دیدگاه های مردمی در نحوه عملکرد دست اندرکاران موثری است که ما دیدگاه بنویسیم
    به نظر بنده این کارهایی را که قصد انجام آنها را دارید فقط مشغول کردن اذهان عمومی است وگرنه کسی اقدام به سفر می‌کند که شرایط روحی و جسمی و مالی آن همه خوب باشد سی میلیون تومان وام بگیریم پنج الا ده روز در سفر هزینه کنیم دو الا سه سال گرفتار اقساط آن باشیم کدام عقل سلیم آن را می‌پذیرد

    • خانم میم گفته:

      ما که همیشه با وام سفر میریم… چون هیچ وقت جیبمون اندازه تورم رشد نمیکنه…. اگر هم با وام سفر نریم باید روز ب روز فرسوده تر و گوشه نشین تر و افسرده تر بشیم…. حداقل ۱۰ روز توسفر کیف میکنی که روحیه عوض بشه و بتونی با این مشکلات کنار بیای

    • محمودشایسته پور گفته:

      این وام خیلی ایده آل است البته اگر تبصره ماده یا پارتی بازی توش نباشه.آقا بدین .بزارین مردم ی خورده حال کنند شادی که نداریم پولم که نداریم .ما منتظر اعلام شرایط راحت وام هستیم.

  2. سامان سپهری گفته:

    به ما که وام نمی دهند مطمئن باش پول رو به دوستان هتل دار و هواپیما دارشون میدهند

  3. حسین گفته:

    با سلام
    خوب این کارت سفر ایا ضمانتی ام میخواد یعنی در قبال ۳۰ م کارت سفر چه ضمانتی گرفته میشود بانک شهر چک میگیره یا سفته یا کسر از حقوق لطفا اینو رو روشن میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز