شرایط و ضوابط پرداخت وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان طرح تسهیلاتی به نام «حامی گندم» را تبیین کرده است. متقاضیان واجد شرایط براساس این طرح امکان درخواست برای دریافت وام 100 میلیون تومانی را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کشاورزان گندم کار متقاضی وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و حداقل 5 میلیون تومان در این حساب واریز کنند. ضمنا باید حداقل 2 ماه از مدت سپرده گذاری متقاضیان گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. سود این وام 10 درصد اعلام شده و حداکثر زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. سپرده متقاضیان وام تا زمان پرداخت اقساط تسهیلات مسدود خواهد شد و آن‌ها امکان واریز و برداشتی را ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 614 هزار و 493 تومان است. کل سود تسهیلات 10 میلیون و 747 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 110 میلیون و 822 هزار و 823 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره بانک کشاورزی بدانید

بانک کشاورزی سال 1312 فعالیت خود را آغاز کرد. از همان شروع کار، این بانک حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن را دنبال می‌کرد. در حال حاضر بانک کشاورزی با داشتن هزار و 817 شعبه و 50 شعبه ارزی، انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک کشاورزی بنابر دستور بانک مرکزی، در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز فعالیت دارد. طبق آخرین گزارش، این مجموعه از فروردین ماه تا دی ماه سال جاری به 38 هزار و 481 نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز