جزئیات وام 50 میلیون تومانی تعمیر مسکن بانک ملی

لست سکند

بانک ملی در راستای کمک به تامین مالی مشتریانی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند، وام جعاله ارائه می‌دهد. این وام 50 میلیون تومانی به مدارکی و شرایط خاصی احتیاج دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک ملی که خواهان دریافت وام جعاله تعمیر مسکن هستند باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن هم 36 ماه اعلام شده است. این وام به ارائه ضامن معتبر به علاوه سند ملکی نیاز دارد. ملک باید به نام وام گیرنده باشد. ضمنا متقاضیان نباید این وام را قبلا از بانک ملی دریافت کرده باشند، در غیر این صورت درخواست دریافت تسهیلات تعمیر مسکن وی رد خواهد شد. لازم به ذکر است که این وام مسدودی سپرده ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میزان اقساط این وام، با میزان سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود این وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم 65 میلیون و 25 هزار تومان خواهد بود.

گستره خدمات بانک ملی ایران

نخستین بانک ایران، بانک ملی است که در سال 1285 تاسیس شد. این بانک در همه سال‌های فعالیت خود، انواع خدمات پولی و مالی مجاز ادوار مختلف را به مشتریان خود ارائه داده است. هم اکنون بالغ بر 2 هزار و 657 شعبه از این بانک در داخل ایران فعالیت دارند. ضمن اینکه شعب بانک ملی در کشورهای خارجی هم به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند. این بانک همواره در ارائه انواع وام برای تامین کموبد نقدینگی مردم پیشگام بوده است. تنها بانک کارگشایی این مجموعه در دو ماهه ابتدایی امسال 31 هزار و 482 فقره وام قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. همچنین این بانک در فروردین ماه سال جاری یک هزار و 718 هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جزئیات وام 50 میلیون تومانی تعمیر مسکن بانک ملی

  1. جمید گفته:

    ۵روزه بازن وبچم آواره آبم ازسرکاربیرون امدم پولمون ندادهزارجاواسه وام رفتیم واسه۲ملیون شناسنامه وکل لوازم زندگی مون گرومیذارم بازهم قبول نکردن بخاطرطفل بچم وزنم کلیم میفروشم بتونم خانه بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز