جزئیات وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی بانک مهر ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک مهر ایران طی تفاهم نامه‌ای که با دانشگاه پیام نور دارد، وام 20 میلیون تومانی با کارمزد 3 درصد را به دانشجویان واجد شرایط این مجموعه پرداخت می‌کند. اقساط این وام طی مدت زمان دو تا چهارسال بازپرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله مجموعه‌هایی است که به اقشار مختلف جامعه در راستای کاهش هزینه‌های آن‌ها وام پرداخت می‌کند. در شرایط تورمی کنونی، تحصیلات دانشگاهی حتی در مقاطع روزانه هم برای دانشجویان هزینه زیادی دارد. تهیه کتب درسی و هزینه‌های رفت و آمد بخش عمده این مخارج محسوب می‌شود. به همین منظور بانک مهر ایران به دانشجویان سراسر کشور تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

از آنجایی که دانشجویان در هنگام تحصیل می‌‌توانند تنها به صورت پاره وقت کار کنند و با توجه به زیاد شدن مخارج شاید دچار مشکل شوند. به همین دلیل بانک مهر ایران تسهیلات ارزان قیمت با دوره‌های بازپرداخت طولانی در اختیار آن‌ها می‌گذارد. اخیرا این بانک به منظور آسایش بیشتر دانشجویان، نرخ کارمزد تسهیلات مرتبط با آن‌‌ها را از چهار درصد به سه درصد کاهش داده است.

دیگر تسهیلات بانک مهر ایران برای دانشجویان

بانک مهر ایران طی تفاهم نامه‌ای با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، بخشی از منابع خود را برای اعطای وام شهریه دانشجویان، در اختیار این مجموعه قرار می‌دهد. طبق این تفاهم نامه طی چهار سال، 320 میلیارد تومان از منابع بانک مهر ایران برای تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی پرداخت خواهد شد. افرادی امکان استفاده از این تسهیلات را دارند که توسط صندوق رفاه دانشجویی به وزارت علوم معرفی شوند.

طبق اعلام قبلی بانک مهر ایران، کارمزد این تسهیلات سه درصد خواهد بود و حداکثر طی هشت مرحله به دانشجویان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. مبلغ این وام برای هر مقطع تحصیلی متفاوت است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز