شرایط عجیب پرداخت وام در بانک ها

لست سکند

بانک‌های مختلف کشور، طرح‌های تسهیلاتی متنوعی دارند، اما هر کدام با شرایط خاص و قوانین پیچیده‌ای به مشتریان خود وام می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر اغلب مردم به دنبال وام برای کاهش هزینه‌ها و حل مشکلات مالی خود هستند اما بانک‌ها با قرار دادن شرایط سخت مثل ارائه یک یا چند ضامن کسر از حقوق یا داشتن سپرده با مبلغ زیاد شرایط را پیچیده کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به علاوه این موارد، مبلغ تسهیلات اعطایی با توجه به شرایط تورمی و وقفه زمانی که در پرداخت آن به وجود می‌آید، ارزش واقعی خود را از دست داده و معمولا مشکل چندانی از وام گیرندگان برطرف نمی‌کند. ضمن اینکه نرخ سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها بالا است و افراد ماهیانه باید قسط سنگینی به بانک بپردازند که این مسئله هم مشکلی اساسی برای متقاضیان وام محسوب می‌شود.

شرایط بانک کارآفرین و ملی برای اعطای تسهیلات

به عنوان مثال بانک کارآفرین در حال حاضر فقط به مشتریان قدیمی خود وام می‌دهد که آن‌ها هم باید شرایط مخصوصی داشته باشند. اگر مشتری قدیمی بانک کارآفرین قصد دریافت 30 میلیون تومان وام خرید تجهیزات این مجموعه را داشته باشد باید یک ضامن کسر از حقوق و چک به بانک ارائه دهد.

بانک ملی مبلغ بیشتری به مشتریان خود وام می‌دهد، اما شرایط دریافت آن را هم به تناسب مبلغ دشوار کرده است! اگر مشتری بانک ملی خواهان دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی این مجموعه باشد، باید دو شرط اساسی را رعایت کند. اول اینکه متقاضی باید قبلا 70 میلیون تومان در بانک سپرده داشته باشد، دوم اینکه سه کارمند دولتی معتبر به عنوان ضامن هم به این مجموعه معرفی کند.

بیشتر متقاضیان معتقدند که شرایط برای دریافت وام بسیار سخت شده و معمولا در همان ابتدای کار افراد از دریافت آن منصرف می‌شوند.

مرتبط با : بانک کارآفرینبانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط عجیب پرداخت وام در بانک ها

  1. اسماعیل معصومی گفته:

    سلام خاستم بگم منم رفتم از این بانکها وام بگیرم. ولی نشد منم یه جوانم که دارم این حرف ومیزنم متاسفانه مجرد .. البته این روزا دلم برای جوان های هم سن سالهای خودم میسوزه .
    خاستم بگم این روزا خیلی دلم پره از خدای خودم فقط یه مرگ بی دردسر میخوام و خلاص
    اگه اون ورهم بزار آسوده بخوابم. کاش آخرین شبی باشه که سرمو روی بالشتم میزارم اونایی بالا نشستن و کاری برا ما جوانها نمیکنن ..اگه خدای باشه بهش واگذار تون میکنم. گرچه دردی از دردم کم نمیکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز