جزئیات وام جدید 100 میلیون تومانی بانک آینده

لست سکند

مشتریان بانک آینده با افتتاح حساب کوتاه مدت عادی و از طریق ثبت نام اینترنتی امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی «طرح جهاد کالا» این مجموعه را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک آینده که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی این مجموعه برای خرید کالا هستند، کافی است از طریق اینترنتی ثبت نام داشته باشند تا اعتبارسنجی شوند. در صورت مناسب بودن اعتبار متقاضیان و ارائه ضامن رسمی، امکان دریافت این تسهیلات وجود دارد. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است، دریافت کنندگان این تسهیلات تنها امکان خرید از مرکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی لوازمی مانند مبلمان، فرش و دیگر لوازم خانگی را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 130 میلیون و 248 هزار و 624 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک آینده و افتخاراتش

بانک آینده یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که به منظور ارائه خدمات مناسب بانکدای خرد، تجاری و موسسه‌ای به فعالیت می‌‌پردازد. هم اکنون 275 شعبه فعال از این بانک در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به مشتریان هستند.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس برترین‌های روابط عمومی ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، نشان ملی سودآورترین و پربازده‌ترین بانک در اقتصاد ایران و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز