جزئیات وام فوری 300 میلیون تومانی طرح آنی بانک تجارت

لست سکند

بانک تجارت به همه اشخاص حقیقی که حساب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت در این مجموعه افتتاح کرده باشند، تسهیلات آنی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان دریافت تسهیلات آنی بانک تجارت می‌توانند 24 ساعت بعد از افتتاح سپرده سرمایه گذاری و تکمیل مدارک نسبت به استفاده از وام اقدام کنند. ضمنا اشخاص حقیقی متقاضی وام طرح آنی می‌توانند از طریق تهاتر غیرمستقیم این تسهیلات را به شخص دیگری انتقال دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اعطای تسهیلات طرح آنی در قالب عقد مرابحه عادی است. در واقع طبق این طرح، مشتری امین بانک بوده و وجه تسهیلات به حساب وی واریز می‌شود. حداکثر مبلغ این نوع تسهیلات 300 میلیون تومان و نرخ سود سپرده 5 یا 10 یا 15 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات 60 ماهه بوده و با توجه به مبلغ سپرده و ضریب تسهیلات تعیین می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بانک تجارت به نوعی با این طرح تسهیلاتی در نظر دارد تا مشتریانی را که دارای نقدینگی کافی هستند با فرهنگ وام گرفتن از بانک‌ها آشنا کند و به جمع مشتریان وفادار خود بیفزاید. ضمن اینکه همین طرح باعث می‌شود افراد نقدینگی خود را در راه‌های بهتر و مناسب‌تری صرف کرده و سود به دست آورند.

جزئیات طرح تسهیلاتی آنی

فردی را در نظر بگیرید که 100 میلیون تومان نقدینگی دارد. وی می‌تواند نقدینگی خود را در بانک تجارت سپرده گذاری کند و سپس درخواست وام از طرح تسهیلاتی آنی این مجموعه را بدهد. مثلا اگر این فرد با 125 میلیون قصد خرید کالایی مثل خودرو را داشته باشد، همین پول را در بانک تجارت سپرده گذاری کرده و با طرح آنی، 100 میلیون تومان وام چهار درصدی با بازپرداخت اقساط 36 ماهه دریافت می‌کند. ضمن اینکه رقم 125 میلیون تومان وی به عنوان ضمانت در بانک مسدود می‌ماند و به آن هم سود 5 درصدی تعلق می‌گیرد.

به این صورت این فرد از دو جهت سود به دست می‌آورد. اول اینکه در اصل به پول وی سود تعلق گرفته و دوم اینکه چون وام به صورت آنی پرداخت می‌شود، ارزش پول او از تورم در امان می‌ماند و کالا را فوری خریداری می‌کند.

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “جزئیات وام فوری 300 میلیون تومانی طرح آنی بانک تجارت

  1. فهیم گفته:

    من صد و بیست و پنج میلیون دارم بعد بذارم بانک به من صد میلیون وام بدن؟! چه کاریه خب؟؟؟!!!

  2. محسن گفته:

    مگر من دیوانه ام صد و بیست میلیون بذارم با سود پنج درصد و صد میلیون وام بگیرم با سود پانزده درصد!!!!!!!

  3. حسین گفته:

    سلام.فقط به نفع بانکه.مطمعنم که خود
    کارمندان بانک هم این شیوه پرداخت وام را قبول ندارند و به کسی توصیه نمیکنند

  4. محمد گفته:

    این وامها با سپرده گذاری باز هم فقط برای طبقه مرفه و پولداره و دردی از مردمی که واقعآ به وام نیاز دارند دوا نمیکنه

    • قاسم گفته:

      سلام بانکهاپول خوده ما را مخاهد وام بدهد بد هزارتا بهانه ومنعت مگذار اخه نمیدونم این
      چه کاریه

    • رضا گفته:

      کشورهای مختلف جهان وام نیم درصد میدن متاسفانه کشور اسلامی ما وام 4درصد بانک وام میده 26 درصد تحویل میگره!!!

      • ماریو گفته:

        بهتر نیست ۱۲۵ تومن خودمونو برداریم واسه کارمون استفاده کنیم ماهی ۱۵ درصد هم بریم همینجوری در راه خدا و در راستای کمک به اصحاب خدوم و زحمت کش بانک پرداخت کنیم ؟ ضمن اینکه بابت این پیشنهاد جذاب هم تا انتهای عمر قدرادنشون باشیم

  5. زززز گفته:

    با کوم منطق میشه پذیرفت که ب سود مردمه وقتی ۱۲۵میلیون سپرده بزاره و ۱۰۰میلیون وام بگیره ک هم سود بده هم اینکه ارزش۱۲۵میلیونش بعد دو سال ک آزاد بشه خیلی پایین آورده با وجود تورم وحشتناک ایران ۱۲۵تومنش وقتی قابل برداشته ک ارزش ۲۵ تومن الان رو داره

  6. سینا سلطانی گفته:

    اگر مانند کشورهای پیشرفته باسود یک درصدی با اقساط بلندمدت بمتقاضیان یاکارکنان دولت پرداخت کنند بسیار عالی است ولی متاسفانه بدلیل مسائل مربوط اینگونه نیست ، همش دروغه واینگونه وام‌ها فقط برای ازمابهترون هست مابقی افراد دنبال نخود سیاه هستند

  7. مریم گفته:

    این وام که آنی نیست در واقع این وام بعد از اتمام اقساط به ما تعلق میگیره چون پول برای ضمانت میمونه پیش بانک واقعا که چقدر به فکر مردم هستند

  8. عسکری گفته:

    سلام وقت بخیر،
    وصیقه، مثل سند ماشین یا خانه گرو بگیرند، وام فوری بدهند با سود 2تا8درصد، کار مردم راه بیفته، بانک هم سود عادلانه ببره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز