جزئیات وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی + شرایط آسان بازپرداخت

همه بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌‌ها که سرپرست خانوار هستند، می‌توانند از وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عباس مرادپور، سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد، اعلام کرد که این وام به تمام سرپرست‌های خانوار بستری در بیمارستان اعم از شاغل و بدون کار ثابت، تعلق می‌گیرد.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

بازپرداخت این نوع تسهیلات سه ساله است و وام گیرندگان باید هر ماه حدود 300 هزار تومان قسط بپردازند. بانک‌های عامل برای پرداخت این نوع تسهیلات هم قرض الحسنه مهر ایران و رسالت هستند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته مرادپور، وزارت اقتصاد کشور اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت کرده و با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن‌ها را بررسی خواهد کرد. سپس ادامه فرایند دریافت وام از طریق پیامک و تماس تلفنی به این افراد اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین خانواده‌های افراد واجد شرایط لازم نیست به شعب بانک‌های عامل مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که این نوع تسهیلات هم از طریق اعتبارسنجی به افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد و دیگر تضمین‌ها برای آن حداقلی خواهد بود. بعد از اطلاع رسانی از طریق پیامک و تماس تلفنی، جزئیات بیشتر چگونگی پرداخت این تسهیلات از طریق دو بانک عامل مهر ایران و رسالت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وام کرونایی به صاحبان کسب و کار

از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران تا حال حاضر انواع تسهیلات و وام به اقشار مختلف مردم و کسب و کارها پرداخت شده است.

سال گذشته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به یک میلیون واحد کسب و کار واجد شرایط تسهیلات کرونایی اعطا کرد. این وام به آن دسته از صاحبان کسب و کار پرداخت شد که از طریق سامانه کارا ثبت نام کرده بودند.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالتبانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی + شرایط آسان بازپرداخت

  1. امیر محمد گفته:

    سلام برای این وام ضامن هم میخوان..بخدا دیگه نمیتونم زندگیمو بچرخونم ی بچه ی ۱ سال دارم خودم سر کار نمیتونم برم پام مشگل دار نمیتونم کار کنم الان چند وخت تو خونه هیچی واسه۸خوردن نداریم تورا خدا تورو ب اون کسی که میپرستین کمک مون کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز