شرایط پرداخت وام 100 میلیون تومانی طرح توسکا + اقساط

لست سکند

بانک توسعه تعاون برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود که در این مجموعه سپرده گذاری کرده‌اند، تسهیلاتی را در قالب طرح «توسکا» ارائه می‌دهد. این منابع مالی طبق قوانین بانکی به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک توسعه تعاون این طرح تسهیلاتی را برای تشکر از اعتماد سپرده گذاران حقیقی و حقوقی خود تدارک دیده است. به نظر هدف از اجرای این طرح تداوم همکاری مشتریان وفادار بانک توسعه تعاون با این مجموعه باشد. بنابراین افرادی امکان بهره برداری از تسهیلات طرح توسکا را دارند که در بانک توسعه تعاون سپرده بلند مدت داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سود سپرده در سه نرخ 2 درصد، 4 درصد و 7 درصد پرداخت خواهد شد. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای دریافت وام توسکا یک ماه اعلام شده است. نرخ تسهیلات طرح توسکا با توجه به مقدار سود و شرایط مختلف تفاوت دارد. سقف این تسهیلات 100 میلیون تومان بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم 48 ماه است.

چه افرادی امکان استفاده از تسهیلات توسکا را دارند؟

برای دریافت این نوع تسهیلات نیازی به ضامن معتبر بانکی نیست؛ ضمانت اصلی این تسهیلات همان مسدودی سپرده است. متقاضیان به منظور دریافت این نوع تسهیلات باید هزینه‌های جانبی مثل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی را هم بپردازند. ضمنا افرادی امکان دریافت این نوع وام را دارند که به هیچ عنوان چک برگشتی یا بدهی معوقی در سیستم بانکی نداشته باشند. بقیه شرایط برای پرداخت این وام براساس سیاست‌های اعتباری بانک خواهد بود.

اگر فردی حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود 10 درصد و مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه دریافت کند، باید ماهیانه 2 میلیون و 536 هزار و 258 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 21 میلیون و 740 هزار و 400 تومان است. بنابراین مجموع رقم وام و سود 120 میلیون و 536 هزار و 666 تومان خواهد بود.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز