جزئیات خرید اعتباری تا سقف 20 میلیون تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افرادی که خواهان خرید کالا به صورت اقساطی هستند، این امکان را دارند تا از طریق درگاه دیجی پی اعتبار دریافت کرده و کالا یا کالاهای مورد نظر خود را از وبسایت دیجی کالا خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیجی پی یک درگاه هوشمند بوده که امکان خرید اقساطی کالا را با در نظر گرفتن بعضی شرایط به وجود آورده است.

افرادی که قصد خرید از درگاه دیجی کالا را دارند، می‌توانند بعد از انتخاب کالای مورد نظر، گزینه «به اعتبار دیجی پی قسطی بخر» را انتخاب کرده و سپس اطلاعات هویتی خود را وارد می‌کنند.

پس از اتمام این مرحله نوبت به اعتبارسنجی فرد متقاضی می‌رسد. اعتبارسنجی متقاضیان در لحظه توسط دیجی پی انجام شده و در صورت نبود مشکل، باید چک ضمانت برای دریافت اعتبار بارگذاری شود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورت تایید شدن تمام اطلاعات و چک ضمانت، دیجی پی 20 میلیون تومان اعتبار به کیف پول الکترونیکی فرد واریز می‌کند. سود این اعتبار 22.89 درصد و نرخ موثر 46.23 درصد اعلام شده است. افراد حداکثر تا 12 ماه امکان بازپرداخت اقساط این تسهیلات را خواهند داشت. طبق گزارش سالیانه دیجی پی، این درگاه تا امسال به متقاضیان 330 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

جزئیات بیشتر از سامانه دیجی پی

براساس اطلاعات موجود، تاکنون 270 هزار کالا از طریق سامانه دیجی پی به فروش رسیده است. لازم به ذکر است که کارمزد این خریدهای اقساطی از همان ابتدا به صورت نقدی از وام گیرنده گرفته می‌شود. افراد می‌توانند با این اعتبار از بین دو میلیون کالای وبسایت دیجی کالا خرید داشته باشند.

اگر فردی 20 میلیون تومان اعتبار سایت دیجی پی را دریافت کند و مهلت بازپرداخت هم برای وی 12 ماه تعیین شود، باید بابت این میزان اعتبار ماهیانه یک میلیون و 880 هزار و 500 تومان قسط بپردازد.

مرتبط با : دیجی پیدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز