وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی برای این گروه از بانوان

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور پرداخت وام مسکن هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی با بانک مسکن تفاهم نامه امضا کرد. این تسهیلات در راستای خرید و ساخت مسکن به هنرمندان واجد شرایط این بخش پرداخت خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعات موجود قرار است به موجب این تفاهم نامه تا پایان سال جاری دو هزار فقره تسهیلات مسکن به هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع دستی پرداخت شود. بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، علاوه بر تسهیلات 60 میلیون تومانی بدون سپرده در تهران، امکان بهره گیری از تسهیلات اوراق هم برای این گروه فراهم شده است. بنابراین هنرمندان صنایع دستی می‌توانند به صورت تلفیقی از 200 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن استفاده کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

عمده تسهیلات مسکن هنرمندان صنایع دستی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن، در این باره اعلام کرد که پس از درخواست وزارت میراث فرهنگی در خصوص تامین تسهیلات مسکن هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، بلافاصله مقدمات امضای تفاهم نامه انجام شد.

سعید اوحدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هم رضایت خود را از همکاری بانک مسکن اعلام داشت و گفت: طبق آخرین آمار ثبت شده در سامانه این وزارتخانه، 520 هزار هنرمند در حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کنند. 75 درصد این افراد را زنان تشکیل می‌دهند که از این میزان هم 80 درصد سرپرست خانوار هستند. تفاهم نامه منعقد شده بین بانک مسکن و وزارت گردشگری قاعدتا اثرات مثبتی روی زندگی این افراد و در نتیجه کل جامعه خواهد داشت.

مسئولان وزارت میراث فرهنگی نسبت به این تفاهم نامه ابراز امیدواری کرده‌اند و انتظار دارند که در ابتدای سال آینده هم با تمهیدات مدیران بانک مسکن این موضوع تداوم پیدا کند.

مرتبط با : بانک مسکنسازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز