جزئیات افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰

بر اساس اعلام سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰ به صورت پلکانی افزایش پیدا می کند.

به گزارش کاماپرس، براساس پیش نویس لایحه بودجه ،۱۴۰۰ کف حقوق کارمندان و بازنشستگان ۳.۵ میلیون تومان می‌شود که نسبت به سال جاری ۲۵ درصد افزایش دارد. اما امروز سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از پلکانی شدن افزایش حقوق کارمندان خبر می دهد.

علی بابایی کارنامی با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:«در جلسه امروز ادامه تبصره های لایحه بودجه 1400 که در حوزه کاری کمیسیون اجتماعی است مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در جریان بررسی این تبصره ها، اعضای کمیسیون مصوب کردند که حقوق کارکنان دولت در سال آینده 25 درصد افزایش پیدا کند و البته این افزایش حقوق به صورت پلکانی اعمال شود.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

آریاک سفر

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ، بر اساس این مصوبه کارکنانی که حقوق شان پایین تر باشد، افزایش 25 درصدی حقوق را خواهند داشت و این افزایش حقوق به ترتیب در حقوق ها و دریافتی های بالاتر کمتر خواهد بود.
بابایی در ادامه به فارس می گوید:« همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که پاداش پایان کار کارکنان دولت تا سقف 30 سال پرداخت می شود و مدیرانی که بیش از 30 سال و حدود 40 سال و شاید هم بیشتر به کار خود را ادامه می دهد پاداش پایان کار آنها تا سقف 30 سال پرداخت خواهد شد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

او در پایان می گوید:« در ادامه این جلسه و در جریان بررسی تبصره 14 لایحه بودجه 1400 در مورد هدفمندی یارانه،ها، اعضای کمیسیون مصوب کردند که کارگاه هایی که با تعداد نیروی کار کمتر از 5 نفر فعال هستند نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند، که از جمله آنها می توان به کارهای صیادی، کشاورزی و… اشاره کرد. اعضای کمیسیون مصوب کردند که اعتبارات این بخش از محل درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تأمین شود.»

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰

  1. محمد گفته:

    سلام به سردبیر محترم جناب کاوه ممنون ازاینکه صدای مابازنشستگان شده اید واین زحمت را قبول کرده اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز