جذاب ترین کت و شلوار مردانه برای هدیه روز پدر

جذاب ترین کت و شلوار مردانه برای هدیه روز پدر کاماپرس
لست سکند

کت و شلوار یکی از آیتم‌های ضروری کمد آقایان است که برای انواع فضاهای رسمی و غیررسمی کاربرد دارد. به‌همین دلیل خالی از لطف نیست که برای خرید هدیه روز پدر نگاهی به جذاب‌ترین کت و شلوارهای موجود از برندهای معتبر ایرانی در این زمینه داشته باشیم تا هدیه کاربردی‌تری تهیه کنیم.

کاماپرس در این گزارش جذاب‌ترین ست کت‌وشلوار مردانه را برای هدیه در روز پدر معرفی می‌کند.

کت و شلوار و ژیله ال سی من 154

ژیله 154 در 6 رنگ کرم، سورمه‌ای، آبی، طوسی، خاکستری و آبی نفتی از برند ال سی من عرضه شده است. این کت و شلوار دارای سایزبندی کامل از 80 تا 62 با قیمت حدودی 13 میلیون و 900 هزار تومان در سایت و فروشگا‌های ال سی من قابل سفارش است.

کت و شلوار و ژیله ال سی من 154 هدیه روز پدر کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کت و شلوار 100298

کت شلوار گراد با کد 100298 با رنگ‌های ترکیبی مشکی-ذغالی، آبی-سورمه‌ای و قهوه‌ای-نسکافه‌ای، یک ست اصیل و ایده‌آل برای مهمانی‌ها و جشن‌هاست. قیمت روز این کت و شلوار در سایت گراد 12 میلیون و 880 هزار تومان است.

کت و شلوار 100298 هدیه روز پدر کاماپرس

کت و شلوار مردانه رنگ سبز

کت و شلوار سبز رنگ زاگرس پوش با جنس پارچه مطلوب و قیمت حدودی 16 میلیون و 500 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی این برند در دسترس است. پارچه‌های یونسا با داشتن الیاف طبیعی لطافت و نرمی مطلوبی را برای کت و شلوارها فراهم می‌کنند، به‌همین خاطر این ست برای مهمانی‌ها و قرارهای رسمی و اداری کاربرد دارد.

کت و شلوار مردانه رنگ سبز هدیه روز پدر کاماپرس

کت و شلوار چهارخانه سرمه ای

کت و شلوارهای کلاسیک هاکوپیان یکی از بهترین استایل‌هایی است که در انواع قرارهای رسمی و مهم می‌توان به آن اعتماد کنید. لاین کلاسیک هاکوپیان از الیاف طبیعی و تنفس‌پذیر تهیه شده و برای استفاده در تمامی فصول مناسب است. قیمت روز این محصول در سایت هاکوپیان حدود 24 میلیون تومان است.

کت و شلوار چهارخانه سرمه ای هدیه روز پدر کاماپرس

کت و شلوار چهارخانه آلتین ۲

آلتین 2 از لاین کلاسیک کت و شلوارهای برند موکارلو، یک ست تک چاک دو دکمه با دراپ استاندارد 6 است. دراپ 6 به برشی در کت گفته می‌شود که در آن اجزای مختلف کت مثل سایز آستین و قد کت در تناسب با یکدیگر قرار دارند، در این نوع دراپ دور کمر و دور سینه 6 اینچ با هم اختلاف دارند. برای اطلاع از قیمت کت و شلوار چهارخانه آلتین ۲ می‌توانید به شعب حضوری این برند مراجعه کنید.

کت و شلوار چهارخانه آلتین ۲ هدیه روز پدر کاماپرس

کت و شلوار و ژیله مردانه 005

کت و شلوار به‌همراه ژیله کد 005 از کالکشن سایز بزرگ مردانه ال سی من، یک هدیه روز پدر مناسب کسانی است که همیشه برای خرید کت و شلوارهای راحت برای سایزهای بیشتر از متوسط، با مشکل مواجه‌اند. این ست 3 تیکه در دو رنگ طوسی و آبی نفتی با قیمت تقریبی 24 میلیون تومان در سایت ال سی من موجود است.

کت و شلوار و ژیله مردانه 005 هدیه روز پدر کاماپرس

کت و شلوار 100277

کت و شلوار کد 100277 در سایزهای  46، 48،50 و 54 موجود است. این ست با سه طیف رنگی تمام قهوه‌ای، مشکی-ذغالی و آب- سورمه‌ای توسط برند گراد طراحی شده و با قیمت تقریبی 12 میلیون و 400 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

کت و شلوار 100277 هدیه روز پدر کاماپرس

کت و شلوار مردانه سرمه ای دبل برست

کت و شلوار رگولار زاگرس پوش همراه با دراپ 6، یک ست استاندارد با قالب مناسب است که برای سایزهای 48 تا 56 طراحی شده. کت این ست سورمه‌ای به‌صورت دبل برست یا شش دکمه طراحی شده که اصطلاحا به آن کت «دوطرف دکمه‌دار» نیز می‌گویند. این ست را می‌توانید با قیمت روز 16 میلیون و 500 هزار تومان از فروشگاه‌های اینترنتی و یا حضوری زاگرس پوش تهیه کنید.

کت و شلوار مردانه سرمه ای دبل برست هدیه روز پدر کاماپرس

کت و شلوار طرح دار

کت و شلوار طرح‌دار هاکوپیان، یک کت و شلوار شیک و متفاوت از کالکشن کلاسیک این مجموعه است که با قیمتی حدود 27 میلیون و 300 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. جنس پارچه این محصول از الیاف پشم طبیعی و دارای تار و پود‌هایی با قطر نازک است که یک ست تماما راحت و کاربردی برای فضاهای رسمی به‌حساب می‌آید.

کت و شلوار طرح دار هدیه روز پدر کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : ال سی منزاگرس پوشگرادهاکوپیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز