جدیدترین گوشی موتورولا کدام است؟

گوشی موتورولا از جمله محصولاتی است که به تازگی طرفداران بیشتری داشته و اغلب محصولات پرفروش آن حافظه داخلی و رم بالایی دارند. این گوشی در مدل‌های جدیدتر توانسته کیفیت دوربین بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد و قیمت مدل‌های آن بین 6 تا 14 میلیون تومان قرار دارند که هر چه به مدل‌های جدیدتر می‌رسیم قیمت آن‌ها بیشتر است.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین گوشی‌های موتورولا را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مدل Edge 40 Neo 5G گوشی موتورولا

این گوشی موتورولا با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 14 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.55 اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. همچنین، این گوشی دارای دو دوربین 50 و 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت بوده و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موتورولا با مدل Moto G84 5G

این گوشی موتورولا با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته و دو دوربین 50 و 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو دارد. علاوه بر آن، این گوشی موتورولا از شبکه اینترنت 5G استفاده کرده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همراه با قابلیت شارژ سریع 30 واتی از دیگر ویژگی‌های مهم آن به حساب می‌آید.

گوشی موتورولا با مدل Moto G54 5G

این محصول با دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و با قیمت حدودی 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی موتورولا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته و قابلیت شارژ سریع 15 واتی دارد. علاوه بر آن، این محصول از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده می‌کند. این گوشی دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی است.

گوشی موتورولا با مدل Moto G14 4G

این محصول با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 6 تا 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی این مدل 256 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم آن 8 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این گوشی موتورولا دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارد. ظرفیت باتری این مدل 5000 میلی آمپر ساعت بوده و در آن امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان فراهم شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندموتورولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز