جدیدترین هواپیمای ترابری آمریکا با الهام از گلایدرهای جنگ جهانی دوم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وقتی هزینه حمل بارهای هوایی روز به روز افزایش پیدا می‌کند، هر گونه نوآوری که بتواند هزینه‌ها را پایین بیاورد به طور گسترده‌ای مورد استقبال قرار می‌گیرد. به همین منظور و به تازگی یک شرکت آمریکایی به نام ایرولاین به این موضوع توجه و یک گلایدر طراحی کرده است که مدعی است می‌تواند هزینه‌ها را بیش از 65 درصد کاهش بدهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت آمریکایی ارولاین (Aerolane) با الهام گرفتن از گلایدرهایی که در جنگ جهانی دوم برای جابه‌جا کردن سربازها مورد استفاده قرار می‌گرفت، یک سیستم جدید برای حمل و نقل هوایی طراحی کرده است که در آن یک هواپیمای موتوردار، گلایدر حمل بار را به دنبال خودش یدک می‌کشد.

گلایدرهای این شرکت که ایروکارت (Aerocart) نامیده می‌شوند بر خلاف هواپیماهای سنتی دارای موتور نیستند و با استفاده از یک سیم بکسل معمولی توسط یک هواپیمای موتوردار پیشرو یدک کشیده می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

شرکت ایرولاین معتقد است این سیستم فشاری که به موتورهای هواپیمای پیشرو وارد می‌شود را کاهش و در نتیجه میزان مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. تا کنون چندین نمونه اولیه از گلایدرهای ایروکارت ساخته شده و با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز