جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در گیشا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله گیشا که به نام محله کوی نصر هم معروف است در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد. این محله به رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید متنوع شهرت داشته و ساکنان آن هیچگاه از گشت و گذار در خیابان‌های گیشا خسته نمی‌شوند! به علاوه، وجود برج میلاد در محدوده این محله، جذابیت گیشا را دو چندان کرده است.

کوی نصر، دسترسی بسیار خوبی هم به شاهراه‌های اصلی تهران دارد. این محله از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه آل احمد محدود می‌شود. رودخانه درکه، بوستان گفت و گو، موزه مشاهیر و… از دیگر مراکز معروف و دیدنی گیشا به شمار می‌رود. می‌توان گفت که تمامی این مزیت‌ها باعث شده تا این محله جزء یکی از محله‌های گران‌قیمت منطقه دو محسوب شود. بررسی‌ها حاکی از آن است که قیمت هر متر آپارتمان 90 متری در گیشا از حدود 85 میلیون تومان آغاز می‌شود. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در گیشا را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 90 متری 27 سال ساخت در گیشا با قیمت هفت میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دارای یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن سرتاسری بوده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد مذکور دسترسی خوبی به امکانات رفاهی و حمل و نقل عمومی داشته و برای کاربری اداری نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*قیمت یک آپارتمان 90 متری با سن بنای 20 سال در گیشا هشت میلیارد و 400 میلیون تومان است. این واحد دارای دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری بوده و نورگیر بسیار خوبی دارد. این آپارتمان موقعیت بسیار خوبی جهت سرمایه‌گذاری داشته و قیمت هر متر آن حدود 93 میلیون و 300 هزار تومان است.

*یک آپارتمان 90 متری دو خوابه با قیمت 13 میلیارد و 175 میلیون تومان آگهی شده است. سن بنای این آپارتمان 12 سال بوده و به یک لابی مبله و شیک نیز مجهز است. از جمله امکانات واحد آگهی شده می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این واحد با بهترین متریال خارجی بازسازی شده است.

*یک واحد 90 متری دو خوابه در گیشا با قیمت 14 میلیارد و 850 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1397 بوده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد آگهی شده در طبقه اول قرار داشته و دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری و سالن بزرگ و قابل چیدمان است.

*قیمت یک آپارتمان 90 متری کلید نخورده در گیشا 15 میلیارد تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1397 بوده و واحد آگهی شده در طبقه اول قرار دارد. از جمله امکانات این واحد می‌توان به دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری، متریال مصرفی درجه یک و نورگیر عالی اشاره کرد. همچنین، این آپارتمان دسترسی خوبی به ایستگاه مترو و اتوبوس دارد.

*یک واحد دو خوابه 90 متری با قیمت 16 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. سن بنای این ساختمان 2 سال بوده و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد. واحد مذکور به امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری مجهز بوده و در طبقه اول قرار دارد.

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز