جدیدترین خودرو هایما چه مشخصاتی دارد؛ تولید انبوه 7 ایکس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خط تولید هایما 7 ایکس  به صورت انبوه آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، هایما 7 ایکس خودرویی لوکس و مناسب خانواده به شمار می‌رود که موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه تصادف چین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هایما 7 ایکس به پیشرانه 1.6 لیتری چهارسیلندر توربوشارژ با سیستم سوخت‌رسانی تزریق مستقیم مجهز شده که قدرت تولید 195 اسب بخار و 293 نیوتن‌متر گشتاور را دارد که این نیرو توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‎شود.

بدنه این محصول ساختاری فولادی دارد و به شش عدد کیسه هوا در کل کابین تجهیز شده است. هایما 7 ایکس همچنین گواهی‌نامه CN ۹۵ Healthy Fresh Airرا نیز دریافت کرده است. دریافت این گواهی‌نامه بدین معناست که دریچه‌های سیستم تهویه متعددی در داخل کابین قرار گرفته که باد سیستم تهویه را به صورت مساوی در کابین توزیع می‌کند و کیفیت هوای کابین افزایش خواهد یافت.

راز آسمان پایتخت

از امکانات این مدل هایما می‌توان به یادآور حضور کودک، دوربین دید 360 درجه، دو نمایشگر یکی در پشت فرمان و دیگری در میان داشبورد، فرمان‌پذیری صوتی و صندوق عقب برقی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

البته این محصول به قابلیت رانندگی خودران و کمکی پارک نیز مجهز شده که در کمترین مدل‌های خودرو در ایران مشاهده می‌شود. در اطراف این محصول 12 رادار قرار گرفته که به صورت مداوم سرعت خودرو و جاده پیش رو را بررسی می‌کند. کروز کنترل تطبیقی نیز سبب شده تا قابلیت ترمزگیری خودکار و شروع مجدد در این خودرو وجود داشته باشد. این محصول هشدار صوتی و تصویری نیز دارد که در صورت تغییر مسیر بدون راهنما زدن به راننده هشدار داده می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده در ایکوپرس، هایما 7 ایکس دارای طول، عرض و ارتفاعی برابر با 4815، 1874 و 1720 میلی‌متر است و چیدمان صندلی داخل کابین این خودرو قابلیت تنظیم دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز