جدیدترین خودروی بوگاتی معرفی شد (ویدیو)

لست سکند

بوگاتی اسپارتاکوس، که واقعاً هم نام برازنده ای است، جدیدترین محصول بوگاتی است که به گفته طراح ارشد این کمپانی یک شاسی بلند نخواهد بود بلکه یک کراس-کوپه است که ارتفاع بیشتری دارد. در واقع، بوگاتی اسپارتاکوس به این منظور طراحی شده است تا دیگر طراحان و خودروسازان را تشویق کند محدودیت ها را کنار بزنند و خودروهایی با ویژگی های متفاوت روانه بازار کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بوگاتی اسپارتاکوس را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بوگاتی اسپارتاکوس با شکوه ترین و گران قیمت ترین خودرو در این سگمنت خواهد بود ولی بوگاتی شیرون همچنان گران قیمت ترین محصول این کمپانی باقی خواهد ماند. تاکنون اطلاعاتی در مورد موتور بوگاتی اسپارتاکوس منتشر نشده است ولی به نظر می رسد موتور بسیار قدرتمند 8 لیتری و چهار توربوشارژری بوگاتی شیرون روی آن سوار بشود. در این صورت، بوگاتی اسپارتاکوس 1479 اسب بخار قدرت خواهد داشت و آن را به قوی ترین کراس اوور جهان تبدیل خواهد کرد. البته این فقط یک حدس و گمان است و احتمال دارد پیشرانه دیگری برای بوگاتی اسپارتاکوس در نظر گرفته بشود.

راز آسمان پایتخت

آن طور که مدیران این خودروساز اعلام کرده اند، بوگاتی اسپارتاکوس در حدود 1 میلیون دلار قیمت خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که در آینده نسخه برقی آن نیز روی خط تولید برود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوگاتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز