جام جهانی از کی شروع می شود؟

بیست و دومین دوره برگزاری رقابت‌های جام جهانی به جهت آنکه اولین بار است در خاورمیانه برگزار می‌‎شود، از لحاظ جغرافیایی مهم است و این رویداد که بزرگترین رویداد فوتبالی جهان به حساب می‌آید در قطر برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال در روز یکشنبه 29 آبان ماه برابر با 20 نوامبر از ساعت 19:30 در ورزشگاه البیت آغاز خواهد شد.

بازی‌های تیم ملی ایران در چه تاریخی برگزار می‌شوند؟

در قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران با تیم‌های انگلیس و آمریکا هم‌گروه شد؛ بنابراین نخستین مسابقه تیم کشورمان در برابر آمریکا روز دوشنبه 30 آبان ماه برگزار می‌شود.

دومین بازی تیم ملی ایران در روز جمعه 4 آذرماه در مقابل برنده پلی آف برگزار خواهد شد و پس از آن در تاریخ 8 آذر 1401 تیم ملی کشورمان به مصاف آمریکا می‌رود.

آریاک سفر

گروه‌بندی‌های جام جهانی بر اساس قرعه‎کشی انجام شده و تیم‌ها در گروه‌های 4 نفره قرار گرفته‌اند که به ترتیب در مقابل یکدیگر مسابقه خواهند داشت. هر روز چهار مسابقه در مرحله گروهی برگزار خواهد شد که تمامی مسابقات طی 12 روز انجام می‌شود. طی این مدت برندگان و نایب قهرمانان به مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و در نهایت فینال صعود خواهند کرد.

گروه‌بندی‌های جام جهانی

طبق قرعه‌کشی‌های صورت گرفته قطر، اکوادور، سنگال و هند در گروه آ، انگلیس، ایران، آمریکا و ولز در گروه بی، آرژانتین، عربستان، مکزیک و لهستان در گروه سی، فرانسه، استرالیا، دانمارک و تونس در گروه دی، اسپانیا، کاستاریکا، آلمان و ژاپن در گروه ای، بلژیک، کانادا، مراکش و کرواسی در گروه اف، برزیل، صربستان، سوئیس و کامرون در گروه جی و پرتغال، غنا، اروگوئه همچنین کره جنوبی در گروه اچ قرار گرفته‌اند.

ورزشگاه‌های جام جهانی 2022 قطر کدامند؟

گفتنی است کشور قطر برای برگزاری بازی‌های گروهی هشت ورزشگاه همچون استادیوم آل بیت، استادیوم بین‌المللی خلیفه، ورزشگاه الثومه، استادیوم احمد بن علی‌الریان، استادیوم لوسیل، استادیوم راس ابو عبود، استادیوم شهر آموزش و ورزشگاه الجنوب را در نظر گرفته است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز