جاماندگان مسکن مهر به نهضت ملی مسکن می‌پیوندند

لست سکند

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه‌ و شهرسازی از ادغام طرح ملی مسکن که به مسکن مهر شناخته می‌شود، با طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مکسن وزارت راه و شهرسازی گفت: طرح نهضت ملی مسکن با طرح اقدام ملی مسکن ادغام شده و بیش از 2 میلیون و 760 هزارنفر در این طرح نهضت ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اصلانی به ادامه ثبت‌نام اشاره کرد و گفت:  استقبال خوبی از این طرح شده است و این طرح نهضت ملی مسکن اقدامی خوب برای شناسایی افرادی است که فاقد خانه‌اند. افرادی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند باید حتما فاقد خانه باشند، عدم مالکیت خانه حداکثر  تا 5 سال را نداشته باشند و برخی از این افراد نیز باید متاهل باشند.

راز آسمان پایتخت

البته برخی مجردان مانند خانم‌های بالای 35 سال و آقایانی با سن بیش از 45 سال می‌توانند ثبت‌نام کنند ولی شرایط 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا را باید دارا باشند. افرادی با رده سنی 23 تا 45 سال در هنگام واگذاری باید عقدنامه ارائه دهند زیرا قانون تاکید بر تاهل دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به استثناهایی درباره عدم ارائه مدارک تاهل اشاره کرد و گفت: زنان خودسرپرست، زنان مطلقه، نخبگان علمی با معرفی بنیاد نخبگان و بیماران خاص نیازی به ارائه شرط تاهل ندارند.

این مسئول به زمان ثبت‌نام اشاره کرد و ادامه داد: همچنان سایت برای ثبت‌نام باز است و افرادی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند اقدام کنند.

پروانه اصلانی تاکید کرد که طرح اقدام مسکن و طرح نهضت ملی مسکن با هم هیچ تفاوتی ندارند و در دسته طرح‌های حمایتی قرار می‌گیرند. تسهیلات آن کاملا شبیه به هم و تمام امکانات حمایتی وجود دارد و این اقدام با هدف حمایت‌ مالی از طرح مسکن مهر باقی‌مانده است.

اصلانی در آخر گفت: افرادی که پیش از این در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، پروسه تکمیل پروژه در حال انجام است و افرادی که پس از این ثبت‌نام کنند، در قالب طرح نهضت ملی هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز