ثبت نام مجدد مسکن ملی ؛ به زودی

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است امکان ثبت نام مجدد مسکن ملی به زودی فراهم خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، طرح مسکن ملی در شهریور سال 1398 شروع به کار کرد، آورده اولیه متقاضیان در این طرح 40 میلیون تومان است، بانک هم 100 میلیون تومان وام 18 درصد به متقاضی پرداخت می کند.

طبق برآوردهای دولت قیمت هر متر مسکن ملی در تابستان گذشته حدود دو میلیون 700 هزار تومان بوده است.

زمان ثبت نام برای مسکن ملی به پایان رسیده است اما امروز معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده در صورتی که شرایط بهداشتی اجازه بدهد در برخی از استان ها به زودی (آذرماه) امکان ثبت نام مجدد متقاضیان را فراهم خواهیم کرد.

محمود محمودزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پرونده برخی متقاضیان طرح اقدامات ملی مسکن ایراداتی دارد که دائما در حال رفع آنها هستیم. همچنین باید به اعتراضات رسیدگی کنیم که این موارد زمانبر است. بنابراین برای کسانی که اطلاع رسانی نشده بودند مهلت بیشتری دادیم.

آریاک سفر

وی افزود: کسانی که پرونده شان نیمه تکمیل است انشاءالله در آذرماه اگر شرایط بهداشتی اجازه دهد در استانهایی که اعلام ظرفیت جدید داشته باشند و شهرهایی که بتوانند تامین زمین کنند یا پروژه هایی که ظرفیت خالی دارند برای ثبت نام مجدد تصمیم می گیریم.

فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره مساله فروش امتیاز مسکن ملی گفت: این موضوع را دنبال می کنیم و در حال رسیدگی به این موضوع هستیم که معاملات غیررسمی قابلیت پیگیری قضایی نداشته باشد؛ زیرا بارها اعلام کرده ایم فروش امتیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن غیرقانونی است و نهایتا امکان ضرر خریدار بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه به خریداران توصیه می کنیم با خرید امتیاز مسکن ملی خود را به دردسر نیندازند گفت: ما اصلا برای متقاضیان برگه ای صادر نمی کنیم و معلوم نیست فروشنده دقیقا چه چیزی را می فروشد.

اخبار مهم روز را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ثبت نام مجدد مسکن ملی ؛ به زودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز