تیک آف وحشتناک زشت ترین هواپیمای باربری ایرباس (ویدیو)

لست سکند

ایرباس بلوگا، یک هواپیمای ترابری است که به خاطر طراحی ویژه اش به نهنگ سفید معروف شده است. ایرباس بلوگا مبتنی بر هواپیمای پهن پیکر ایرباس ای 600-300 ساخته شده و برای حمل قطعات بزرگ هواپیما بین کارگاه های مختلف کمپانی ایرباس مورد استفاده قرار می گیرد. این هواپیما از زمانی که به صورت رسمی معرفی شده است به خاطر شباهتش به نهنگ محبوبیت زیادی به دست آورده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک آف ایرباس بلوگا در باد جانبی شدید را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه هواپیماها به صورت چند ملیتی ساخت می شوند و کارخانه هایی که به صورت مشترک به تولید هواپیما می پردازند در فواصل زیادی از یکدیگر قرار گرفته اند. شرکت ایرباس نیز به صورت کنسرسیومی اداره می شود که اعضا اصلی آن انگلستان، فرانسه، آلمان و اسپانیا هستند و هر کدام از این اعضا یکی از قسمت های هواپیما را تولید می کنند. این قطعات باید برای مونتاژ نهایی به کارخانه مرکزی انتقال داده بشوند و در اینجاست که ایرباس بلوگا وارد میدان می شود.

وظیفه اصلی ناوگان هواپیماهای ایرباس بلوگا این است که قطعاتی که برای مونتاژ نهایی آماده شده اند را در اروپا و بین کارخانه های تولوز فرانسه، هامبورگ آلمان و نه کارخانه دیگر جا به جا کنند. این پروازها در هر هفته تقریباً 60 بار انجام می شوند. علاوه بر این از ایرباس بلوگا برای حمل قطعات ایستگاه های فضایی، آثار هنری بزرگ و گران قیمت، ماشین آلات صنعتی و هلی کوپتر نیز استفاده می شود. این هواپیما می تواند حداکثر 47 تن بار را حمل کند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایرباس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز