تیک آف عمودی هواپیمای مسافربری بوئینگ (ویدیو)

لست سکند

تیک آف عمودی هواپیماهای مسافربری مانوری است که هیچ گاه در شرایط عادی و هنگامی که مسافر داخل هواپیما است انجام نمی شود و این نوع تیک آف را فقط هنگام برگزاری نمایش های هوایی می توان مشاهده کرد. معمولاً هنگام اجرای چنین مانوری، مخزن های سوخت نیز به طور کامل پر نمی شوند تا وزن هواپیما تا جایی که ممکن است پایین بیاید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک آف عمودی یک فروند بوئینگ 777 ایکس را در نمایشگاه هوایی فرودگاه فارنبرو انگلستان در سال 2022 نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بوئینگ 777 ایکس آخرین سری از هواپیماهای دور برد و پهن پیکر از خانواده بوئینگ 777 است. این هواپیما از دو موتور GE9X، و بال های کامپوزیتی جدید بهره می برد  و در مقایسه با بوئینگ 787 از کابینی عریض تر و ظرفیت مسافر بیشتری برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

بوئینگ 777 ایکس جدید بزرگترین و کم مصرف ترین هواپیمای دو موتوره جهان است و از لحاظ عملکرد رقیبی ندارد. این هواپیما با بهره گیری از خواص ایرودینامیکی بدنه و موتورهای جدید، 10 درصد سوخت کمتر مصرف می کند و به این ترتیب میزان تولید گازهای آلاینده نیز 10 درصد پایین می آید. بوئینگ 777 ایکس با کابینی عریض و جادار، و طراحی نوآورانه هواپیمایی برای آینده به شمار می آید و تجربه یک سفر آرام و لذت بخش را در اختیار مسافرانش می گذارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوئینگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تیک آف عمودی هواپیمای مسافربری بوئینگ (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز