برخورد شدید هواپیمای مسافربری به باند فرود (ویدیو)

فرود هواپیما آخرین مرحله پرواز است که یکی از مهم ترین و خطرناک ترین مراحل نیز به شمار می آید. بهترین شرایط برای فرود زمانی است که باد از پهلو وجود نداشته و سرعت مورد نیاز برای معلق ماندن در هوا به حداقل رسیده باشد. از دیگر عوامل بسیار مهم در هنگام فرود، پستی و بلندی های زمین و شرایط آب و هوایی است که برای هواپیماها اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، یکی از مهارت های خلبان این است که هواپیما را آرام در محلی مشخص و با سرعتی معین روی باند فرودگاه بنشاند. در این حالت اگر باد جانبی بیش از حد قوی باشد یا باران شدید ببارد، سکان هدایت باید به سرعت وارد عمل بشود و ترفندهای دیگری برای فرود در نظر گرفته شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تلاش خلبان یک فروند بوئینگ 787 دریم‌لاینر را برای فرود آمدن در توفان و بارندگی شدید نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بوئینگ 787 دریم‌لاینر یک هواپیمای مسافربری پهن پیکر و دو موتوره است که بسته به چیدمان صندلی ها می تواند بین 210 تا 330 مسافر را جا به جا کند. این هواپیما در مقایسه با دیگر هواپیماهای بوئینگ مصرف سوخت بیشتری دارد و نخستین بوئینگی است که در ساخت بدنه آن از مواد کامپوزیتی استفاده شده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوئینگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “برخورد شدید هواپیمای مسافربری به باند فرود (ویدیو)

  1. قدرت طهماسبی گفته:

    سیستم ضد برخورد و ایمنی باید روی آن باشد که به خلبان کمک کند تا خطای انسان و ابزار به صفر برسد و احتمال برخورد از بین برود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز